  • 111. Data: 2010-12-03 12:58:16
    Temat: Re: Jak na podstawie terminu porodu pracodawca..... błagam
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2010-12-03, Liwiusz<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W sytuacji kiedy zabraknie wsparcia materialnego od męża (bo się rozwiedzie,
    > bo zostanie wdową, bo osiągnie wiek w którym będzie nieatrakcyjna zawodowo
    > itp).

    Z tego samego, z czego by się utrzymywała obecnie.

    --
    Liwiusz

  • 112. Data: 2010-12-03 12:58:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.12.2010 12:44, mvoicem pisze:
    > Średnio. Jeszcze za komuny, znajomi rodziców mieli 3kę dzieci. Ta ich
    > "niespotykana dzietność" była powszechnym tematem do żartów i kpin.
    >
    > Dzisiaj ktoś z czwórką dzieci jest traktowany jak ktoś kto jest za głupi
    > żaby się zabezpieczyć.

    No właśnie.... Szatan już swoje zrobił. Antykoncepcja, społeczna
    akceptacja pracoholizmu, społeczna akceptacja likwidacji dni świętych,
    które Bóg ustanowił dla odpoczynku każdego, aby zachować zdrowie
    fizyczne i psychiczne organizmu. Społeczeństwo przestało akceptować
    tradycyjne wartości i modele zachowań i wychodzą patologie. Wystarczy
    wskazać dowolną patologię czy kłopot, a można łatwo wykazać, że życie
    zgodne ze Słowem Bożym ją niweluje.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 113. Data: 2010-12-03 13:01:22
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozwiedzie,
    > bo zostanie wdową, bo osiągnie wiek w którym będzie nieatrakcyjna

    Z ubezpieczenia na życie, które ufundował jej mąż, bo go było na to stać,
    ponieważ nie musiał płacić z(us)odziejom?
    A w przypadku rozwodu - podział majątku lub alimenty.
    Tylko to sobie trzeba odpowiednio wcześniej zapewnić ;-)

    K.

  • 114. Data: 2010-12-03 13:01:29
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedyś głosowałem. Widać za słabo ;-)

    Widać za mało nawracasz;-)

    J.

  • 115. Data: 2010-12-03 13:04:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-03 14:01, Krzysztof pisze:
> [...]
    > A w przypadku rozwodu - podział majątku lub alimenty.
    > Tylko to sobie trzeba odpowiednio wcześniej zapewnić ;-)

    Przecież nawet jeśli kobieta tyra na etacie i zabierana jest jej ponad
    połowa pensji, to za to nie dostaje nic ani za rozwód, ani za bycie
    wdową, ani za nieatrakcyjność zawodową, więc nie wiem czemu Wojciech tak
    się pyta o to akurat w tym przypadku jak kobieta nie pracuje.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2010-12-03 13:06:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-03, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Z tego samego, z czego by się utrzymywała obecnie.

    Czyli:
    - z renty rodzinnej, a nie przepraszam - nie ma bo nie oddajemy
    składek na ZUS, więc renty robią *pyk*
    - z emerytury której nie uskładała, bo zajmowała się dziećmi
    czy jeszcze czegoś?

    Zawodowo będzie w kiepskiej sytuacji, bo doświadczenie zawodowe
    nie istnieje i rynek ją przygarnie tylko do nisko płatnych stanowisk
    fizycznych. A na głowie jeszcze potencjalnie ta trójka dzieci do
    utrzymania.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 117. Data: 2010-12-03 13:08:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.12.2010 13:58, Liwiusz pisze:
    > Z tego samego, z czego by się utrzymywała obecnie.

    Obecnie utrzymywała by się z socjalnych pieniędzy... Z zasiłków albo z
    ZUSów

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 118. Data: 2010-12-03 13:10:17
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.12.2010 14:01, Krzysztof pisze:
    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Z ubezpieczenia na życie, które ufundował jej mąż, bo go było na to
    > stać, ponieważ nie musiał płacić z(us)odziejom?

    Brzmi fajnie, ale się średnio sprawdza. Ubezpieczalnie to nie Caritas.
    One chcą zarabiać. Ubezpieczenia są dobre od rzadkich i nagłych ataków
    typu ,,1 dom na całą wieś się spalił, więc wypłacimy ubezpieczenie''.
    Ubezpieczenia typu ,,będziemy cię leczyć do końca życia, a większość
    obywateli tego potrzebuje'' działają już dość średniawo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 119. Data: 2010-12-03 13:10:48
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.12.2010 13:56, Krzysztof pisze:
    > "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał

    > Z ojca tychże dzieci.

    Będącego Świętej Pamięci przykładowo?

    --