  • Data: 2018-02-17 09:10:39
    Temat: Re: Interwencja policji po rozbiciu ogrodzenia
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    --No i co to wniesie? Ujawnimy urzędowo, że kobieta łaziła po tujach?

    Ja myślę że w takiej sytuacji plus brak sprawdzenia trzeźwości plus brak lawety
    byłoby postępowanie wewnętrzne

    Stałem z tyłu przy radiowozie, to usłyszałem "Paweł, za to dostaniesz
    mandat 100zł, za brak dokumentów pouczenie.". Spytałem się policjanta
    czy będzie sprawdzał trzeźwość kierowcy, odpowiedział mi że "Nie ma
    takiej potrzeby" (WTF?).