  • 21. Data: 2009-06-09 13:46:23
    Temat: Re: IDIOCI NA DROGACH
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    news:h0l8n8$2r6$1@node2.news.atman.pl...

    > a cena ?

    policję na to stać więc chyba przystępna

  • 22. Data: 2009-06-09 13:48:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:43:56 -0700 (PDT), o...@g...com
    napisał(a):
    > Gdybym nagrał pobicie albo włamanie, taki materiał na pewno służyłby
    > jako dowód, więc czy mogę zrobić to samo na drodze?

    http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6606454,Jest_no
    wy_szeryf_w_Lodzi.html

    --
    marcin

  • 23. Data: 2009-06-09 13:55:15
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 09 cze 2009 w liście [news:1px2rntv1cghw.dlg@piki.fixed] zly
    [b...@N...fm] napisał(a):

    > http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6606454,Jest_no
    wy_szeryf_w_Lod
    > zi.html

    Mój idol ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 24. Data: 2009-06-09 14:11:07
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message
    > http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35153,6606454,Jest_no
    wy_szeryf_w_Lodzi.html

    imho sluszna inicjatywa ;)
    prawo powinno byc przestrzegane a tzw. martwe prawo, oraz przepisy
    normujace rzeczy juz (czy wogole) nieistotne powinny zostac uchylone

    taki obywatelski 'strajk wloski' na maxa moglby nieco wyprostowac
    polska rzeczywistosc

  • 25. Data: 2009-06-09 14:25:45
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > normujace rzeczy juz (czy wogole) nieistotne powinny zostac uchylone
    >
    > taki obywatelski 'strajk wloski' na maxa moglby nieco wyprostowac

    ja zawsze sie dziwilem czemu nie zrobimy w polsce obywatelskiego strajku
    wloskiego. W jeden tydzien zglaszalibysmy wszystkie meldunki w tym te
    tymczasowe, przestrzegali na maxa przepisow ruchu drogowego.

    Gdyby kazdy tak zrobil to kraj by stanal pod naporem korkow, papierow i
    glupich przepisow

    Icek

  • 26. Data: 2009-06-09 16:55:50
    Od: o...@g...com

    > Gdyby kazdy tak zrobil to kraj by stanal pod naporem korkow, papierow i
    > glupich przepisow
    >
    > Icek

    Nie byłoby to złe.

    Ostatnio w krakowie widziałem przeuroczą sytuację: na wprost polibudy
    krakowskiej jest dziki parking, ludzie często też parkują na chodniku
    przylegającym. Ostatnio jednak wjeżdżam w tą uliczkę a tam aż zółto od
    blokad, chyba ze 20 samochodów w rzędzie miało żółciutkie jak
    słoneczko klamerki :)

  • 27. Data: 2009-06-09 20:16:49
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Maverick" <m...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:h0lab3$egd$1@inews.gazeta.pl...
    > o...@g...com wrote:
    > Poszukaj na grupie pl.misc.samochody Adama Płaszczycy -

    On jest znanym na tej grupie trollem. Też miałeś kogo podać )))

  • 28. Data: 2009-06-09 21:33:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

[...]

    =======================

    ja ostatnio staje na zakazie na powstancow we wro.Smialem zaparkowac bo
    widze zaparkowany woz strazy miejskiej bez wlaczonych zadnych sygnalow.
    Zaczynam wiec interwencje z kamera w reku podchodze do kierowcy i pytam o
    imie, nazwisko i stopien sluzbowy. Informuje, ze wykrylem, ze parkuje na
    zakazie. Informuje, ze nagrywam gdyz zawiadomie jego przelozonego. W 30
    sekund go nie bylo

    Icek

  • 29. Data: 2009-06-10 07:40:28
    Od: <s...@a...pl>

    > widze zaparkowany woz strazy miejskiej bez wlaczonych zadnych sygnalow.

    1. Na jakiej podstawie SM używa niebieskich kogutów?
    2. Jaka podstawa pozwala straży miejskiej na łamanie zakazu parkowania w
    przypadku, jeśli posiadane koguty włączy? KD art. 53 o SM nic nie mówi, więc jak
    to jest?

  • 30. Data: 2009-06-10 08:39:06
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Na jakiej podstawie SM używa niebieskich kogutów?
    maja tylko zolte.

    > 2. Jaka podstawa pozwala straży miejskiej na łamanie zakazu parkowania w
    > przypadku, jeśli posiadane koguty włączy? KD art. 53 o SM nic nie mówi,
    więc jak
    > to jest?

    zgodnie z wytlumaczeniem dyzurnego pod telefonem SM to straz miejska ma
    mozliwosc parkowania na kazdym zakazie w miescie. Podstawy prawnej nie
    otrzymalem

    Icek