    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: IDIOCI NA DROGACH
    Date: Tue, 9 Jun 2009 23:33:06 +0200

    Ostatnio w krakowie widziałem przeuroczą sytuację: na wprost polibudy
    krakowskiej jest dziki parking, ludzie często też parkują na chodniku
    przylegającym. Ostatnio jednak wjeżdżam w tą uliczkę a tam aż zółto od
    blokad, chyba ze 20 samochodów w rzędzie miało żółciutkie jak
    słoneczko klamerki :)

    ja ostatnio staje na zakazie na powstancow we wro.Smialem zaparkowac bo
    widze zaparkowany woz strazy miejskiej bez wlaczonych zadnych sygnalow.
    Zaczynam wiec interwencje z kamera w reku podchodze do kierowcy i pytam o
    imie, nazwisko i stopien sluzbowy. Informuje, ze wykrylem, ze parkuje na
    zakazie. Informuje, ze nagrywam gdyz zawiadomie jego przelozonego. W 30
    sekund go nie bylo

    Icek