  • 1. Data: 2009-06-08 12:22:03
    Temat: Formularz (P) - co wpisać (przywrócenie do pracy)
    Od: l...@v...pl

    Co wpisać w formularzu, kiedy dochodzę uznania wypowiedzenia umowy o pracę za
    nieuzasadnione, w miejscu w formularza 6-1 tam gdzie podaje się odsetki ... ?
    Wartość przedmiotu sporu to 23(1) kpc

    Nie rozumiem też pkt 6-2 ... co można tam wpisać?

    Dziękuję

  • 2. Data: 2009-06-08 17:02:09
    Temat: Re: Formularz (P) - co wpisać (przywrócenie do pracy)
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    l...@v...pl pisze:

    > Wartość przedmiotu sporu to 23(1) kpc

    Skoro wps = 12 miesięczne wynagrodzenie, a minimalne wynagrodzenie to
    1200 zł (z hakiem) to 12 x 1200 zł = więcej niż 10000 zł. Więc nie
    powinno być postępowania uproszczonego, a więc i formularza ?!
    No chyba że to umowa na czas określony, ale wtedy nie da sie wygrać
    sprawy o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne ??!

    > Nie rozumiem też pkt 6-2 ... co można tam wpisać?

    Przecież formularze to miało byc takie uproszczenie :)

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-06-08 17:24:29
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Johnson pisze:

> [...]
    > sprawy o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne ??!

    > Przecież formularze to miało byc takie uproszczenie :)

    Tak miało być uproszczenie ale jak zwykle nie wyszło. Żale do Pana L.
    Kaczyńskiego ówczesnego Ministra Sprawiedliwości. :(

  • 4. Data: 2009-06-08 17:29:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    Mecenas pisze:

    > Tak miało być uproszczenie ale jak zwykle nie wyszło. Żale do Pana L.
    > Kaczyńskiego ówczesnego Ministra Sprawiedliwości. :(

    Dlaczego nie wyszło? U mnie zawsze działało. Z różnym skutkiem ale
    dawałem sobie sam radę. :)

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-06-08 17:36:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    spp pisze:

    > Dlaczego nie wyszło? U mnie zawsze działało. Z różnym skutkiem ale
    > dawałem sobie sam radę. :)

    To jesteś wyjątkowym wyjątkiem. Większość wysiada.

    Ale np. UE "wymyśliła" jeszcze lepsze formularze
    http://ec.europa.eu/justice_home/judicialatlascivil/
    html/epo_form1_pl.jsp?countrySession=23&txtPageBack=
    epo_filling_pl_pl.htm
    To wypełnić dobrze, to trzeba być zdolnym ;)

    --
    @2009 Johnson

  • 6. Data: 2009-06-08 17:41:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

> [...]
    html/epo_form1_pl.jsp?countrySession=23&txtPageBack=
    epo_filling_pl_pl.htm

    > To wypełnić dobrze, to trzeba być zdolnym ;)

    A tu jest wzór "europejskiego nakazu"
    http://ec.europa.eu/justice_home/judicialatlascivil/
    html/epo_form5_pl.jsp?countrySession=23&txtPageBack=
    epo_filling_pl_pl.htm

    I żeby było śmiesznie to w formularzu pozwu można wskazać do kiedy chce
    się odsetek, ale sąd w nakazie nie może tego zrobić, bo zapomnieli
    rubryki [do dnia]zrobić :)

    --
    @2009 Johnson

  • 7. Data: 2009-06-08 17:54:13
    Od: kam <...@...pl>

    Johnson pisze:
> [...]
    > No chyba że to umowa na czas określony, ale wtedy nie da sie wygrać
    > sprawy o uznanie wypowiedzenia za bezskuteczne ??!

    a uznanie za bezskuteczne to w ogóle się nadaje do uproszczonego?

    KG

  • 8. Data: 2009-06-08 17:54:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kam pisze:

    > a uznanie za bezskuteczne to w ogóle się nadaje do uproszczonego?

    Nadaje. Wynika z umowy + wps (do 10000 zł) = uproszczone. Dlaczego nie?

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2009-06-08 17:58:51
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Nadaje. Wynika z umowy + wps (do 10000 zł) = uproszczone. Dlaczego nie?

    Faktem jest że nie wszędzie się przyjęło :) Z tego co wiem niektóre sądy
    nie stosują postępowania uproszczonego, w sprawach z zakresu prawa
    pracy, i już.

    --
    @2009 Johnson

  • 10. Data: 2009-06-08 18:03:35
    Od: spp <s...@o...pl>

    Johnson pisze:

    > To jesteś wyjątkowym wyjątkiem. Większość wysiada.

    Bez przesady. :)

    Za pierwszym razem tylko raz zwrócono mi wniosek, za drugim - 4, potem
    już z górki było. :)

    --
    spp