  • 1. Data: 2009-06-08 14:07:04
    Temat: Zrobić prawko za granicą...
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Hi!

    Sam nie posiadam prawa jazdy i dlatego nie znam się na tym, ale zaczęło
    mnie nurtować jedno zagadnienie...
    Robię prawko za granicą - w ogóle kiedy tam mogę zrobić? Muszę tam
    mieszkać?
    Ok. Prawko mam z zzagranicy. Wracam do Polski - ile czasu mogę go używać
    zanim wystąpię o wymianę?
    No i najważniejsze pytanie... Mam polskie prawko. Tracę je z jakiegoś
    powodu. Jadę za granicę, robię sobie tam ichniejsze prawko. Wracam do
    Polski i jeżdże legitymując się tym zagranicznym. Czy kontrola drogowa może
    mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi
    przez jakiś czas?
    Chyba jednak jakoś może, bo inaczej wszelacy przyłapani na jazdę pod
    promilami lawinowo robili by prawka na Ukrainie, w Czecha, w Angli...

    Ale ciekaw jestem jak to wygląda technicznie i prawnie...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2009-06-08 16:28:17
    Temat: Re: Zrobić prawko za granicą...
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    http://www.prawojazdylitwa.home.pl/

> [...]
    > mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi

    Na prawku jest Twoje imie i nazwisko. Policjant sprawdzajac Twoje dane
    moze zobaczyc ze posiadasz zakaz prowadzenia pojazdow.

    --
    Kaziu

  • 3. Data: 2009-06-08 16:34:27
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

> [...]
    > mnie nurtować jedno zagadnienie...
    > Robię prawko za granicą - w ogóle kiedy tam mogę zrobić? Muszę tam

    uggc://jjj.cenjbwnmqlyvgjn.ubzr.cy/

> [...]

    Na prawku jest Twoje imie i nazwisko. Policjant sprawdzajac Twoje dane
    moze zobaczyc ze posiadasz zakaz prowadzenia pojazdow.

    Idz Waldek na te prawko normalnie, tylko daj znac wczesniej jak bedziesz jezdzil
    to bede uwazac jak bede przez ulice przechodzil ;-)

    --
    Kaziu

  • 4. Data: 2009-06-09 07:47:46
    Od: "piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    > Polski i jeżdże legitymując się tym zagranicznym. Czy kontrola drogowa
    > może
    > mimo wszystkie stwierdzić, że mam zakaz kierowania pojazdami mechanicznymi
    > przez jakiś czas?

    tak

  • 5. Data: 2009-06-09 11:25:28
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Kaziu napisał(a):

    > uggc://jjj.cenjbwnmqlyvgjn.ubzr.cy/

    http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20
    081128/REGION/837938201

    :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 6. Data: 2009-06-09 15:13:32
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 16:34:27 +0000 (UTC), Kaziu napisał(a):

> [...]
    >
    > Idz Waldek na te prawko normalnie, tylko daj znac wczesniej jak bedziesz jezdzil
    > to bede uwazac jak bede przez ulice przechodzil ;-)

    Naprawdę nie miałem takiego planu :)
    Interesowało mnie jak policja to sprawdza - ale w sumie wygłupiłem się, bo
    jak inaczej może sprawdzić jak nie właśnie po imieniu i nazwisku :)
    Ot, chwilowa zaćma :)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski