  • 41. Data: 2011-01-30 19:26:08
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Potrafisz zrozumieć, ze czasami każdy może mieć gorszy dzień, w którym po
    > prostu zachowa się jak przysłowiowa blondynka ?
    > Być może gość się zagapił i nie zauważył, że chcesz go wyprzedzić ?
    > Być może sam nawet do tego doprowadziłeś zbyt późnym sygnalizowaniem lub
    > brakiem sygnalizowania ?
    > Wybacz, ale na drodze dość często trafiają się tacy, którzy za czyjeś
    > błędy usilnie stają się dać nauczkę.

    Pozostaje czemu z tego powodu chciał się sądem posiłkować. Wina oczywista
    przecież. Może zamiast hamować powinien mu wklepać by zrozumiał, co ?

  • 42. Data: 2011-01-30 19:57:06
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Plumpi" <p...@o...pl>

    > I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś
    > dostać parę razy po pysku.

    Chyba coś Ci dolega na głowę

  • 43. Data: 2011-01-30 19:59:45
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Papo Smurfo" <r...@k...pl>

    > tylko nie bardzo wiem w czym to nagranie mogło by temu glinie zaszkodzić,
    > pszeciesz tam ich pszełożeni dobrze o fszystkim wiedzą, lepiej jusz to
    > nagranie pszekazać jakiemuś dziennikażowi śledczemu, ale takiemu kturemu
    > jeszcze nie zdjeli programu z anteny:O)

    I okaże się, że akurat na akcję jechał i tylko nie zdążył koguta założyć ?
    ... jak to już bywało np w TVN z okazji dnia bezpieczeństwa ruchu drogowego
    czy jakoś tak

  • 44. Data: 2011-01-30 20:55:37
    Od: Robson <r...@...pl>

    > ale czego się czepiasz brakuf w edukacji, pszecie wiadomo jak una u nasz
    > wygląda:O)

    Nie czepiam sie, sugeruje, ze niemoznosc pojecia zasad gramatyki i
    ortografii kaze domniemywac niemoznosci ogarniecia PORD. ;)

  • 45. Data: 2011-01-30 21:25:00
    Od: r...@p...onet.pl

    > filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

    > cala jego gadka ze komu sad uwierzy

    > co byscie zrobili ?

    wrzucili na yt ;)

  • 46. Data: 2011-01-31 00:29:56
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
    > podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania
    >
    > Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
    > w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta
    >
    > wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
    > ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
    > ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal
    >
    > a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec
    >
    > a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
    > podczas wyprzedzania
    >
    > filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

    Wyjeli spluwe ze shofka i zastszelili go na miejscu ;))

    Żartuję. Kupiłbym flaszkę, zaprosił kolegów, wyżalił im się i następnego
    dnia zapomniał.

    Ja miałem zdarzenie inne.
    Znajoma stawia auto pod domem, a tu przyjeżdzą opelek, i wulgarnymi słowami
    żeby sp**dalała, bo to jego miejsce parkingowe.
    To ja za telefon i na policję. Że groźby. Przyjechał nieoznakowany wóz z
    detektywami, chwilę później radiowóz. Tylko patrzyli.
    Okazało się, że to "policjant" lekko nawalony, a raczej jego pasażer bardzo
    nawalony użył tych gróźb. Przeprosili.
    Ale bezkarność policjantów jest DUŻA..

    Sam też kolegi byś nie wsypał, co?

    pozdrawiam
    Feromon

    PS. Przy leciutkim wciskaniu hamulca należy depnąć gaz. Efekt zaskoczenia
    murowany!

  • 47. Data: 2011-01-31 00:37:48
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wybacz, ale na drodze dość często trafiają się tacy, którzy za czyjeś
    > błędy usilnie stają się dać nauczkę.

    Nawet nie za błędy. Facet chciał mnie wywlec z auta, bo go wyprzedziłem na
    światłach po lewym pasie.
    On był przekonany, że ten lewy do jedynie do skrętu w lewo.
    Zrobiłem potem rundę, obejrzałem znaki pionowe i poziome.
    Był w błędzie. Jedynie jego wyprzedzane ego zostało urażone.

    W Ameryce jakby podszedł do mojego auta i otworzył
    moje drzwi auta bez pukania, to mógłbym go zastrzelić.

    Feromon

  • 48. Data: 2011-01-31 07:36:43
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > podczas wyprzedzania
    >
    > filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala

    1. Nauczyli bysmy sie pisac poprawnie zanim gdziekolwiek napiszemy.
    2. Po manwewrze wyprzedzania nie hamowali bysmy, moze to byc uznane za
    dzialanie zlosliwe.

  • 49. Data: 2011-01-31 07:38:53
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > W Ameryce jakby podszedł do mojego auta i otworzył
    > moje drzwi auta bez pukania, to mógłbym go zastrzelić.

    Proponuje - jedz w takim razie do Ameryki i ... nie wracaj NIGDY !
    Tam do Wladzy sie czuje szacunek, respekt. nas policjant zawsze jest trym
    najgorszym "psem" itd itp.

  • 50. Data: 2011-01-31 07:54:01
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 08:38:53 +0100, Misiek napisał(a):

    > Proponuje - jedz w takim razie do Ameryki i ... nie wracaj NIGDY !
    > Tam do Wladzy sie czuje szacunek, respekt. nas policjant zawsze jest trym
    > najgorszym "psem" itd itp.
    Nie żebym był złośliwym, ale...
    > Nauczyli bysmy sie pisac poprawnie zanim gdziekolwiek napiszemy
    "nas" "trym" w oczy razisz.

    BTW FUT łorning byś zapodał

    --
    pozdro