  • 51. Data: 2011-01-31 09:07:48
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d46670f$0$2436$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Feromon" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Proponuje - jedz w takim razie do Ameryki i ... nie wracaj NIGDY !
    > Tam do Wladzy sie czuje szacunek, respekt. nas policjant zawsze jest trym
    > najgorszym "psem" itd itp.

    No jest i długo się to nie zmieni.
    Może u nich najgorsze bydło do policji nie trafia.

  • 52. Data: 2011-01-31 15:28:14
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "niusy.pl" napisał w wiadomości grup

    > I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś
    > dostać parę razy po pysku.

    Chyba coś Ci dolega na głowę

    Dlaczego? Napisał tak jak jest. Niejeden po daniu nauczki, na najbliższym
    skrzyżowaniu dostał po gębie.

  • 53. Data: 2011-01-31 15:32:46
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...pl>

    Órzytkownik "Feromon" napisał:
> [...]
    >
    > W Ameryce jakby podszedł do mojego auta i otworzył
    > moje drzwi auta bez pukania, to mógłbym go zastrzelić.

    w POlsce ja to bym go nawet zastszelił, choćby z wiatrufki, bo chamstfa nie
    zniose!:O)

  • 54. Data: 2011-01-31 15:32:50
    Od: "Papo Smurfo" <r...@k...pl>

    Órzytkownik "Robson" napisał:

    > Nie czepiam sie, sugeruje, ze niemoznosc pojecia zasad gramatyki i
    > ortografii kaze domniemywac niemoznosci ogarniecia PORD. ;)

    ale w gramatyce i ortografi nie ma nic do pojmowania, tam masz pszyjonć
    jedynś słuszną teorię na słowo bo głąb ktury jej uczy tesz nie wie
    dlaczego:O)

    zresztą nie pszypominam sobie żeby na egzaminie prawa jazdy była ortografia
    albo nawet PORD, czy ty na pewno masz prafko?:O)

  • 55. Data: 2011-01-31 19:00:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 31 Jan 2011 16:32:46 +0100 osobnik zwany Papo Smurfo
    wystukał:

    <pac!>
    zniese

    ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2011-01-31 20:38:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Chyba coś Ci dolega na głowę
    >
    > Dlaczego? Napisał tak jak jest. Niejeden po daniu nauczki, na najbliższym
    > skrzyżowaniu dostał po gębie.

    Kto komu dał po tej gębie ?!

  • 57. Data: 2011-01-31 22:57:32
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 28 Jan 2011 22:52:56 +0100, Kris napisał(a):

    > wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
    > ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
    > ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

    No ja bym go zaprosił na pokaz filmu z jego udziałem.

    --
    ___________ (R)

  • 58. Data: 2011-02-01 08:26:18
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Użytkownik "niusy.pl" napisał w wiadomości grup

    Kto komu dał po tej gębie ?!

    Przeczytaj wątek raz jeszcze, bo masz problemy jakieś.

  • 59. Data: 2011-02-02 10:48:44
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com>

    > Kto komu dał po tej gębie ?!
    >
    > Przeczytaj wątek raz jeszcze, bo masz problemy jakieś.

    O dzięki, że mi moje problemy uzmysławiasz. Naprawdę jestem Ci wdzięczny i
    polecam się na przyszłość

  • 60. Data: 2011-02-04 22:09:30
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zanim zaczniesz pouczać innych naucz się jeździć przepisowo.
    > Napisałeś wcześniej, że zmusił Cię do "gwaltownego hamowania i powrotu na
    > wlasciwy pas".
    > Jak więc się domyślam musiałeś dość "mocno cisnąć" skoro zmusił Cię do tak
    > gwałtownego hamowania.
    > Nie dziw się więc, że po prostu mógł Cię nie zauważyć w porę. Mógł nie
    > zauważyć Twojego manewru.
    > Jednak to nie jest powód, żeby się "odgryzać" hamując komuś maską.

    sluchaj jaka ja mialem predkosc wyprzedzajac z 70 na 3 w gore?
    wiadomo ze odruchowo hamujesz w takich sytuacjach nie na wyczucie
    tylko gwaltowniej

    > I powinieneś się z tego cieszyć, bo jak by nie był policjantem to mógłbyś
    > dostać parę razy po pysku.

    i by zostal podwojnie ukrarany za wykroczenie drogowe
    i za pobicie obywatela

    no bardzo ladnie, od razu na zielona trafke i z praca w policji moze sie
    pozegnac