  • 1. Data: 2011-01-28 21:52:56
    Temat: Grozby policjanta
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    mialem zdarzenie drogowe w ktorym
    Policjant wymusił pierwszeństwo w cywilu
    podacz wykonywania przeze mnie manewru wyprzedzania

    Spowodował zagrożenie, prawie doprowadzajac do kolizji
    w ktorej moglby by wziasc udzial 4 auta

    wyciagnol na skrzyzowaniu legitymacja i zaczela sie gadka
    ze sprawa do sadu, ze zobaczymy komu sad uwierzy
    ze normalnie by mnie z auta wyciagnol i morde oklepal

    a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

    a on prawie nie doprowadzil do kolizji 4 aut, zajezdzajac mi droge
    podczas wyprzedzania

    filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala
    cala jego gadka ze komu sad uwierzy

    co byscie zrobili ?

  • 2. Data: 2011-01-28 22:06:45
    Temat: Re: Grozby policjanta
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości news:ihve87

    > co byscie zrobili ?

    W archiwum powinny być podobne (policjant to pan i władca) historie, jedna
    całkiem nie dawno. Generalnie to trwa to długo i nie pamiętam szczęśliwego
    zakończenia. Gdybyś chciał taką skargę złożyć to zapewne będzie zabawa z
    jeżdzeniem i składaniem zeznać etc.

    Niby nie powinno się baranowi popuścić, ale nie jestem do końca przekonany
    czy w tym przypadku warto na to tracić tyle czasu i nerwów. Jeżeli już to
    TVN turbo i tym podobne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2011-01-28 22:08:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kris

    > filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala cala jego gadka
    > ze komu sad uwierzy
    >
    > co byscie zrobili ?

    Film sobie zachowaj na wszelki wypadek a zajście olej, chyba, że czujesz
    wewnętrzny przymus udowadniania każdemu swoich racji albo masz misję
    naprawiania świata. Szkoda nerwów.

  • 4. Data: 2011-01-28 22:16:42
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "Kris" <n...@w...pl>

    > a to za to ze jak go w koncu wyprzedzilem to leciutko wcisnolem hamulec

    Ale o czym ta gadka, za to co zrobiłeś, naprawdę powinien ci obić mordę

  • 5. Data: 2011-01-28 22:19:57
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-01-28 23:16, Janek Wlodak pisze:

    > "Kris" <n...@w...pl>

    > Ale o czym ta gadka, za to co zrobiłeś, naprawdę powinien ci obić mordę
    A jeśli to byłoby widać na filmie, to już byłaby dobra podstawa do ukarania.

  • 6. Data: 2011-01-28 22:22:54
    Od: "kml" <f...@g...lp>

  • 7. Data: 2011-01-28 22:39:37
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2011-01-28 23:22, kml pisze:

    > Użytkownik "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:ihvfeg$mf0$1@news.onet.pl...
    >
    > "filmow nie mam, ale cala rozmowa z kolesiem sie nagrala
    > cala jego gadka ze komu sad uwierzy"

    Szkoda, bo strasznie nie lubię takich (wyzwiska opuszczam) co zajeżdżają
    drogę i przyhamowują, żeby pokazać, kto tu żondzi (nie poprawiać).

  • 8. Data: 2011-01-28 23:07:53
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Szkoda, bo strasznie nie lubię takich (wyzwiska opuszczam) co zajeżdżają
    > drogę i przyhamowują, żeby pokazać, kto tu żondzi (nie poprawiać).

    pies wyjechal pokazac ze on rzadzi zajezdzajac droge wowczas
    gdy byl wyprzedzany

  • 9. Data: 2011-01-28 23:10:57
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > begin Kris

    > Film sobie zachowaj na wszelki wypadek a zajście olej, chyba, że czujesz
    > wewnętrzny przymus udowadniania każdemu swoich racji albo masz misję
    > naprawiania świata. Szkoda nerwów.

    no tez tak mysle...
    bedzie mi ty legitymacja wymachiwal

    kazdego gliniarza powinni weryfikowac na prawdomownosc
    wielu z nich w sadzie zeznaje klamstwo
    wiele sie slyszy ale tez mam autentyczne przypadki znajomych
    gdzie gliniarze klamia

    tyle ze sady im daja wiara
    i tu jest blad systemu
    panowie z duza klatka i malym ego chca porzadzic

  • 10. Data: 2011-01-29 00:03:39
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    > co byscie zrobili ?

    Kupili słownik ortograficzny.
    Wiesz o tym, że pisząc po polsku należy używać znaków interpunkcyjnych?

    Jeżeli jeździsz tak jak piszesz, to ciesz się, że nie spędzasz tej nocy na
    "dołku"...