  • 1. Data: 2011-01-29 07:48:20
    Temat: Prośba o weryfikację informacji o Naszej Klasie
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Witam !
    Wczoraj przypadkowo w rozmowie z policjantem wyszło, że Nasza Klasa każe
    sobie płacić za udostępnienie danych o koncie użytym w przestępstwie.
    Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie tej informacji.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2011-01-29 07:52:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 1:48 AM, WOJO wrote:
> [...]
    > sobie płacić za udostępnienie danych o koncie użytym w przestępstwie.
    > Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie tej informacji.

    a ten policjant to ile miał w czubie?

  • 3. Data: 2011-01-29 10:08:12
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > a ten policjant to ile miał w czubie?

    Nie wiem, był w ubraniu :)
    WOJO

  • 4. Data: 2011-01-29 10:32:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > a ten policjant to ile miał w czubie?

    Czemu? Zgodnie z ustawą należność im przysługuje, bo przecież to są jakieś
    tam koszty dla nich. Nie jestem w stanie potwierdzić ani zaprzeczyć tej
    informacji, aczkolwiek nie słyszałem by kiedykolwiek rządali opłaty, co nie
    zmienia faktu, że może ktoś od nich zarządał jakiejś dużej ilości danych i
    skorzystali z uprawnień.

  • 5. Data: 2011-01-29 11:52:54
    Od: "Nostradamus" <l...@h...com>

    Czemu? Zgodnie z ustawą należność im przysługuje, bo przecież to są jakieś
    tam koszty dla nich.

    Dokładnie.

    kiedykolwiek rządali ,zarządał

    Nie rób wstydu. Żądam wyjaśnień ;)

  • 6. Data: 2011-01-29 11:56:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@h...com> napisał w wiadomości

    > kiedykolwiek rządali ,zarządał
    > Nie rób wstydu. Żądam wyjaśnień ;)

    Program pocztowy Visty nie sprawdza pisowni, a ja zawszze miałem z tym
    problem. Mniejszy, gdy piszę ręcznie, większy, gdy na komputerze, bo pisze
    dużo i póxniej tego nie czytam przed wysłaniem. AL postaram się poprawić.

  • 7. Data: 2011-01-29 15:04:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/29/2011 4:32 AM, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > rządali opłaty, co nie zmienia faktu, że może ktoś od nich zarządał
    > jakiejś dużej ilości danych i skorzystali z uprawnień.

    to co najwyzej należność im przysługuje, a nie że nasza klasa sobie
    żąda. Bo żądać to sobie mogą.

  • 8. Data: 2011-01-29 15:10:58
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 29 Jan 2011 11:32:42 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Czemu? Zgodnie z ustawą należność im przysługuje, bo przecież to są
    > jakieś tam koszty dla nich.

    Zgodnie z jaką ustawą?
    Bo zgodnie z PT nawet operator telekomunikacyjny inwigiluje swoich
    klientów na rzecz służb za darmo.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 9. Data: 2011-01-29 17:18:09
    Temat: Re: Prosba
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Dopiero co czytałem, ze policji i prokuratur nie stać na opłaty za bilingi,
    więc coś musi być na rzeczy w pytaniu.

  • 10. Data: 2011-01-29 17:52:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > to co najwyzej należność im przysługuje, a nie że nasza klasa sobie
    > żąda. Bo żądać to sobie mogą.

    Możesz rozjaśnić Twą wypowiedź? Bo nie do końca Cię rozumiem.