  • 1. Data: 2011-01-28 14:31:45
    Temat: Zamiana urlopu wypoczynkowego na dzień wolny za nadgodziny
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Dziś w pracy zaskoczyła mnie pewna wiadomość. W dniu 3.01.2011 zakład w
    którym pracuje miał wolne - pracowało około 10% zatrudnionych. Na ten dzień
    pozostali pracownicy wypisali wnioski o urlop wypoczynkowy, które to zostały
    zatwierdzone przez przełożonego i wpłyneły do działu kadr (są podpisy na
    wnioskach). Dziś zakład wydał komunikat iż zmienia harmonogram pracy i dzień
    3.01.2011 jest dniem wolnym za przepracowaną sobotę 8.01.2011 i tym samym
    urlopy sa anulowane.

    Czy pracowadca może anulowac urlop już po jego udzieleniu? W KP jest tylko
    informacja o odwołaniu z urlopu przed jego rozpoczęciem.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 2. Data: 2011-01-28 14:48:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-28 15:31, Leszek Kowalski pisze:
> [...]
    >
    > Czy pracowadca może anulowac urlop już po jego udzieleniu? W KP jest tylko
    > informacja o odwołaniu z urlopu przed jego rozpoczęciem.

    A jaki konkretnie masz z tym problem?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-28 15:24:47
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    > A jaki konkretnie masz z tym problem?

    Finasowy.
    W przypadku proponowanym przez pracodawce tracę tą sobotę która była liczona
    jako nadgodziny.
    W plecy jakieś 170zł.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2011-01-28 15:27:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > A jaki konkretnie masz z tym problem?

    Chce mieć mniej urlopu ??

    --
    @2011 Johnson
    Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.