  • 1. Data: 2011-01-27 21:59:26
    Temat: Komornik sądowy
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    jaki jest koszt komornika sądowego, który sporządza inwentaryzację
    spadku, chodzi oczywiście o rząd wielkości

  • 2. Data: 2011-01-27 22:04:25
    Temat: Re: Komornik sądowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 22:59, Lombardo pisze:
    > jaki jest koszt komornika sądowego, który sporządza inwentaryzację
    > spadku, chodzi oczywiście o rząd wielkości

    art. 53
    Za dokonanie spisu inwentarza albo innego spisu majątku pobiera się
    stałą opłatę w wysokości 10% przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego za
    każdą rozpoczętą godzinę.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-01-27 22:10:05
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    > art. 53
    > Za dokonanie spisu inwentarza albo innego spisu maj tku pobiera si
    > sta op at w wysoko ci 10% przeci tnego wynagrodzenia miesi cznego za
    > ka d rozpocz t godzin .
    >
    > --
    > Liwiusz

    tylko ile taki spis trwa i czy można obciążyć kosztami właściciela
    lokalu, który nie wpuścił pracownika energetyki aby ten zdemontował
    licznik prądu co skutkuje nie możliwością rozwiązania umowy o dostawę
    energii elektrycznej

  • 4. Data: 2011-01-27 22:26:25
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Liwiusz napisal:
    > art. 53
    > Za dokonanie spisu inwentarza albo innego spisu majątku pobiera się
    > stałą opłatę w wysokości 10% przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego za
    > każdą rozpoczętą godzinę.

    Nieźle. Wychodzi 17,5 krotność przeciętnego wynagrodzenia miesięcznego
    za zwykły remanent.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 5. Data: 2011-01-27 22:57:37
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    > Nieźle. Wychodzi 17,5 krotność przeciętnego wynagrodzenia
    > miesięcznego za zwykły remanent.

    Ktoś ci robił remanent przez 175 godzin?

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 6. Data: 2011-01-28 00:02:15
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (27.01.2011 23:10), Lombardo wrote:
    > i czy można obciążyć kosztami właściciela
    > lokalu, który nie wpuścił pracownika energetyki aby ten zdemontował
    > licznik prądu co skutkuje nie możliwością rozwiązania umowy o dostawę
    > energii elektrycznej

    A jaki to ma związek ze spadkiem?

    p. m.

  • 7. Data: 2011-01-28 00:07:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/27/2011 4:10 PM, Lombardo wrote:
> [...]
    > lokalu, który nie wpuścił pracownika energetyki aby ten zdemontował
    > licznik prądu co skutkuje nie możliwością rozwiązania umowy o dostawę

    a to jak fachowcy dokonują odczytu licznika jak ten ich nie chce wpuścić.

    I dlaczego bez demontazu licznika nie da sie wypowiedziec umowy.
    Umowa jest wypowiedziana, kiedy jest wypowiedziana. Co cie demnotaż
    licznika ochodzi, to biznes ZE a nie twój.

  • 8. Data: 2011-01-28 07:29:49
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    > a to jak fachowcy dokonuj odczytu licznika jak ten ich nie chce wpu ci .

    dokonywali za życia wujka

    > I dlaczego bez demontazu licznika nie da sie wypowiedziec umowy.
    > Umowa jest wypowiedziana, kiedy jest wypowiedziana. Co cie demnota
    > licznika ochodzi, to biznes ZE a nie tw j.
    też tak myślałem, a okazało się, że muszą odczytać stan licznika żeby
    mogli zrobić rozliczenie oraz zdemontować licznik lub przepisać umowę
    na kogoś innego, oczywiście ktoś inny musi się zgodzić

  • 9. Data: 2011-01-28 07:31:59
    Od: Lombardo <l...@w...pl>

    On 28 Sty, 01:02, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > A jaki to ma związek ze spadkiem?
    >
    > p. m.

    a taki że dziedziczysz długi, a skoro właściciel lokalu utrudnia to
    czy są może go obciążyć kosztami komorniczymi

  • 10. Data: 2011-01-28 07:42:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/28/2011 1:29 AM, Lombardo wrote:

> [...]
    > mogli zrobić rozliczenie oraz zdemontować licznik lub przepisać umowę
    > na kogoś innego, oczywiście ktoś inny musi się zgodzić

    Ale co cie to wszystko obchodzi. To nie twoj problem.
    Wysyłasz im poleconym akt zgonu, potwierdzenie nabycia spadku,
    wypowiedzenie umowy i paletke i piłeczkę do ping ponga i czekasz na ich
    ruch.
    Liczniki, spisywanie, rozliczanie to jest ich sprawa.
    Najwyzej ci przyślą jeszcze jeden rachunek od ostatniego odczytu do dnia
    wypowiedzenia umowy jakoś tam uśredniony i tyle.