  • 21. Data: 2008-07-02 07:07:59
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    Artur M. Piwko wrote:

    > tablic. Proste.

    ktos mogl sobie takie namalowac

  • 22. Data: 2008-07-02 07:38:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 02 lipiec 2008 09:07
    (autor KRZYZAK
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <d...@d...go
    oglegroups.com>):

    > ktos mogl sobie takie namalowac

    Mógł też ,,załatwić'' odciski na nożu wbitym w trupa.
    No niestety skoro są dowody przeciwko, to musisz się bronić kontrdowodami.

    --
    Tristan

  • 23. Data: 2008-07-02 10:24:12
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    Wicko wrote:

    > Wobec braku dowodu winy sąd zmienia kwalifikację
    > i wtedy sąd karze właściciela pojazdu za niewskazanie
    > komu powierzył pojazd.
    Moglbys rozwinac?
    W jaki sposob sad zmienia kwalifikacje?
    Jaki czyn jest zarzucany po zmianie kwalifikacji?
    W ktorym momencie wlasciciel explicite odmowil wskazania kierujacego
    pojazdem?

    Z zainteresowaniem czekam na odp.

    Pozdrawiam,
    Jacek\/\/

  • 24. Data: 2008-07-02 10:35:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4f4hq$40l$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > Nie ma w taryfikatorze. Czyli punktow nie ma.
    > W sądzie za to można zarobić grzywnę do 3000 zł.
    To może być opłacalne.
    Np. jeśli otrzymane punkty mogłyby spowodować konieczność powtórnego
    egzaminu.

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-07-02 13:25:09
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 02 Jul 2008 12:24:12 +0200,
    Jacek Witkowski <j...@w...pl> screamed:
> [...]
    > Jaki czyn jest zarzucany po zmianie kwalifikacji?
    > W ktorym momencie wlasciciel explicite odmowil wskazania kierujacego

    Nie musi odmawiać. Wystarczy, że nie wskaże.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 15:24:37 user up 11756 days, 3:19, 1 user, load average: 0.86, 0.10, 0.99 ]

    Resistance is useless! (If < 1 Ohm)

  • 26. Data: 2008-07-02 14:12:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    KRZYZAK wrote:

    > ktos mogl sobie takie namalowac

    Sąd oceni.
    Wyniku możesz się domyślić.

  • 27. Data: 2008-07-02 14:13:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Witkowski wrote:
> [...]
    > Jaki czyn jest zarzucany po zmianie kwalifikacji?
    > W ktorym momencie wlasciciel explicite odmowil wskazania kierujacego

    grzywna jest za nieumiejętność wskazania, a nie za odmowę wskazania.

  • 28. Data: 2008-07-02 16:09:08
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Nie musi odmawiać. Wystarczy, że nie wskaże.

    (odp. rowniez do witka)

    JAKO KTO (chodzi o strony procesu) wlasciciel ma wskazac kierujacego?
    Jak byl swiadkiem - przeciez wskazal. Jest to zaprotokolowane, z tym ze
    w pewnych okolicznosciach kpk zakazuje skorzystania z tego srodka
    dowodowego.
    W procesie wystepuja strony. Strona obwiniona (oskarzona) ma prawo
    odmowic wszelkich zeznan. Bez zadnych konsekwencji karnych! Wowczas to
    zachodzi okolicznosc wspomniana wyzej.
    Wszystko.
    Uwazacie, ze nalezy karac tych, ktorzy korzystaja ze swoich praw?
    No i jeszcze inne pytania zostaly bez odpowiedzi...

    Zreszta... Co tu teorie snuc. Procedura przetestowana i dziala.
    Jedyny sposob na ukaranie via fotoradar - zdjecie na ktorym twarz jest
    rozpoznawalna.

    Pozdrowienia,
    Jacek\/\/

  • 29. Data: 2008-07-02 17:30:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Witkowski wrote:

> [...]
    > Jak byl swiadkiem - przeciez wskazal. Jest to zaprotokolowane, z tym ze
    > w pewnych okolicznosciach kpk zakazuje skorzystania z tego srodka

    Jako właściciel.

    art 78.4 PORD

    Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec

    > W procesie wystepuja strony. Strona obwiniona (oskarzona) ma prawo
    > odmowic wszelkich zeznan. Bez zadnych konsekwencji karnych! Wowczas to
    > zachodzi okolicznosc wspomniana wyzej.
    > Wszystko.

    i nic.

    Nie ma procesu, bo nie ma winnych. Proces został umorzony z racji braku
    sprawcy. A właściciel zarobi grzywnę z art 78.4 z zupełnie innej beczki
    niezwiązanej z poprzednią sprawą.

    > Zreszta... Co tu teorie snuc. Procedura przetestowana i dziala.
    > Jedyny sposob na ukaranie via fotoradar - zdjecie na ktorym twarz jest
    > rozpoznawalna.

    kierującego tak, właściciela pojazdu jak wyżej. Zwykle to ta sama osoba.

  • 30. Data: 2008-07-02 18:38:24
    Od: kam <...@...pl>

    witek pisze:
    > grzywna jest za nieumiejętność wskazania,

    ciekawa teza

    KG