  • 1. Data: 2008-07-01 08:04:41
    Temat: Nowy pojazd z USA a data badania technicznego
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Witam. Kupilem w czerwcu NOWY motocykl sprowadzony z USA, bez przebiegu. W
    dokumencie badania technicznego nie podano daty nastepnego badania - stacja
    tlumaczy to tym, ze date nastepnego badania ustala sie wzgledem daty
    pierwszej rejestracji pojazdu w Polsce.
    Tymczasem w Wydziale Komunikacji wymagaja wpisanej daty nastepnego badania
    na dokumencie z badaniem technicznym. Kto ma racje? WK twierdzacy, ze data
    badania musi byc na dokumencie, czy stacja twierdzaca, ze nie wolno im
    wpisac daty nastepnego badania?

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat

  • 2. Data: 2008-07-01 10:20:24
    Temat: Re: Nowy pojazd z USA a data badania technicznego
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Mr.Jack" <m...@W...org> napisał w wiadomości

    > Kto ma racje?

    popros na pismie, obie strony o wykladnie prawna swoich decyzji, rowniez na
    pismie
    wtedy bedziesz mial argumenty

  • 3. Data: 2008-07-01 11:27:12
    Od: "klamotx" <k...@...poczty.onet.pl>

> [...]
    > na dokumencie z badaniem technicznym. Kto ma racje? WK twierdzacy, ze data
    > badania musi byc na dokumencie, czy stacja twierdzaca, ze nie wolno im

    Witam
    Mam przyjemność pracować na stacji diagnostycznej, co prawda nie jako
    diagnosta, ale jako informatyk. Dopytałem dodatkowo diagnostów i u nas jest
    tak, że w takim przypadku jak Twój, na zaświadczeniu o badaniu technicznym
    jest podana data następnego przeglądu i na tej podstawie WK dokonuje wpisu w
    dowodzie rejestracyjnym.
    Pozdrawiam
    klamotx