  • 1. Data: 2008-07-01 07:41:49
    Temat: Okres wypowiedzenia - NIE umowa o pracę
    Od: "Albert Z." <n...@o...pl>

    Witam,

    w umowie między dwoma "działalnościowcami" mam następujący zapis:

    ====
    xy. Umowa może być zerwana przez każdą ze stron z zachowaniem
    jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia.
    ====

    Jak zatem interpretować ten zapis? Uwaga:
    - NIE jest to umowa o pracę
    - NIE ma tam mowy o "skutku na koniec miesiąca kalendarzowego"

    Jak będzie wyglądać jeśli wypowiem umowę 2. lipca? Do kiedy trwa wtedy
    okres wypowiedzenia? 2. sierpnia? 31. sierpnia?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2008-07-01 07:45:00
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia - NIE umowa o pracę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Albert Z. pisze:

    > Jak będzie wyglądać jeśli wypowiem umowę 2. lipca? Do kiedy trwa wtedy
    > okres wypowiedzenia? 2. sierpnia? 31. sierpnia?

    2 sierpnia.

    L.

  • 3. Data: 2008-07-01 07:50:50
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>