  • 11. Data: 2008-07-01 13:43:34
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    news:g4dacc$2aa$1@news2.task.gda.pl...
    > przeciez dokladnie to napisalem

    napisałeś

    > mandat zaplacisz i punkty dostaniesz, chyba ze wykazesz kto inny mogl
    > prowadzic

    a nic nie musisz wykazywać - mówisz że być może samochód prowadziła
    żona/siostra/pies ale nie pamiętasz kto
    i tyle

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 12. Data: 2008-07-01 17:29:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gg wrote:

    > a nic nie musisz wykazywać - mówisz że być może samochód prowadziła
    > żona/siostra/pies ale nie pamiętasz kto
    > i tyle

    i dostajesz mandat za "niepamiętanie". Temat wałkowany tysiąc razy, więc
    bądż łaskaw doczytać kodeks droogwy i wykroczeń zanim zaczniesz dyskusję
    po raz kolejny.

  • 13. Data: 2008-07-01 17:31:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piter wrote:

    > Tylko dlaczego ja mam udowadniać? Niech oni dadzą mi wiarygodny dowód,
    > że ja byłem w miejscu wykroczenia. Wiarygodny jest chyba taki, że widać
    > kierującego i można go rozpoznać.

    wystarczy, że wykażą, że to twój samochód.
    Potem właściciel ma obowiązek wskazać kto kierował pojazdem w danym
    czasie, albo sam zarobi grzywnę.

  • 14. Data: 2008-07-01 19:37:38
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    > wystarczy, że wykażą, że to twój samochód.
    > Potem właściciel ma obowiązek wskazać kto kierował pojazdem w danym
    > czasie, albo sam zarobi grzywnę.

    Ale jak oni chcą mi udowodnić, że to mój samochód jeśli na zdjęciu jest
    tylko mój numer rejestracyjny?

    --
    GG# 906954

  • 15. Data: 2008-07-01 21:48:03
    Od: "Wicko" <w...@o...pl>

    --------
    > Sprawa zostaje skierowana do sadu grodzkiego. Tam juz wystepujesz jako
    > obwiniony... Wiesz juz co dalej robic? :-)
    > Dodam, ze wowczas sad nie odczytuje Twoich zeznan ze sledztwa - traca
    > one bowiem swoja wartosc dowodowa.

    Wobec braku dowodu winy sąd zmienia kwalifikację
    i wtedy sąd karze właściciela pojazdu za niewskazanie
    komu powierzył pojazd.

  • 16. Data: 2008-07-02 05:26:11
    Od: "Adam L." <n...@d...pl>

    Witam!

    > i dostajesz mandat za "niepamiętanie". Temat wałkowany tysiąc razy, więc
    > bądż łaskaw doczytać kodeks droogwy i wykroczeń zanim zaczniesz dyskusję
    > po raz kolejny.

    Ile kosztuje i ile puntow za wykroczenie/przestepstow "niepamietanie" ?

    Adam

  • 17. Data: 2008-07-02 05:43:05
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Wicko pisze:
    > Wobec braku dowodu winy sąd zmienia kwalifikację
    > i wtedy sąd karze właściciela pojazdu za niewskazanie
    > komu powierzył pojazd.

    jeszcze jakieś rewelacje?

    KG

  • 18. Data: 2008-07-02 05:43:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam L. wrote:

    > Ile kosztuje i ile puntow za wykroczenie/przestepstow "niepamietanie" ?

    Nie ma w taryfikatorze. Czyli punktow nie ma.
    W sądzie za to można zarobić grzywnę do 3000 zł.

  • 19. Data: 2008-07-02 06:00:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek pisze:
    > W sądzie za to można zarobić grzywnę do 3000 zł.

    albo do 5000 zł w zależności od lokalnie przyjętej kwalifikacji czynu

    KG

  • 20. Data: 2008-07-02 06:04:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 1 Jul 2008 21:37:38 +0200,
    Piter <j...@w...pl> screamed:

    > Ale jak oni chcą mi udowodnić, że to mój samochód jeśli na zdjęciu jest
    > tylko mój numer rejestracyjny?

    Zgadzają się tablice, zgadza się model, nie było zgłoszenia kradzieży
    tablic. Proste.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:213B ]
    [ 08:03:29 user up 11756 days, 19:58, 1 user, load average: 0.86, 0.10, 0.99 ]

    User: A harmless drudge.