  • 31. Data: 2012-03-28 10:53:23
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.03.2012 08:06, Piotr M pisze:

    > Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma dojąca Polaków
    > miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak jej się tylko podoba?

    70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio.

    p. m.

  • 32. Data: 2012-03-28 14:21:47
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-27 21:41, Borys Pogoreło pisze:

    > Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta
    > "firma". Koszmar.

    No zara...
    Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi
    dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak? To nie jest
    kwestia "gwarantowania" jakiejś-tam technicznej sprawności, a działanie
    restrykcyjne. I o to się Piotr wkurza (uważając, że płaci). Więc jeśli
    płacił, to teraz te łany powinny mu w zębach przynieść kasę za wykazane
    straty z powodu ich poczynań (a nie żadnej "siły wyższej")

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 33. Data: 2012-03-28 14:25:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28.03.2012 o 14:21 maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi
    > dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak?

    W dodatku chodzi o faktury proforma na 4 domeny z których nie chcemy.
    Zmusili nas do wykupienia ich, z informacją od konsultanta, że "niech
    lepiej Pan je opłaci dla dobra sprawy, a później wyśle maila z informacją
    o rezygnacji"

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

  • 34. Data: 2012-03-28 15:59:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-03-28 10:53, m pisze:

    > 70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio.

    Tam jest za serwer....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 35. Data: 2012-03-28 16:01:41
    Od: "Aron von Tusk" <jskf3435857357630567305670--546-823586-53@0535703b 89jgjldhrtklh;gkdh;p56eiy-548-8486y7-35683-6.905078w350jjlsfkjbssjblsu0458y03w85y03485y0386yu095386yu043986u>

    Użytkownik "Piotr M" napisał:
    > Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma
    > dojąca Polaków miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak
    > jej się tylko podoba?

    Przysłuchuję się tej nic nie wynikającej dyskusji i powiem ci tak:
    Ty jako Polak stałeś się konkurencją dla innej firmy, której właściciel jest
    jedynej słusznej narodowości, więc on zakapował cię do swojej centrali a ta
    zablokowała ci domeny na serwerach owej zagranicznej korporacji, której
    właścicielami są oczywiście osoby jedynej słusznej narodowości, możesz w to
    nie wierzyć ale tak to właśnie działa!

    Zwróć uwagę na taki szczegół że owa zagraniczne, pewnie międzynarodowa firma
    stoi ponad prawem, więc praktycznie nic jej nie możesz zrobić, natomiast TY
    w stosunku do niej nie stoisz ponad prawem, Ta zagraniczna firma może ciebie
    skutecznie ścigać prawem twojego kraju, tym prawem które odmówi ci prawa
    ścigania owej zagranicznej firmy!
    Zresztą zauważyłeś stanowisko większości osób na forum prawnym: "że to
    oczywiście twoja wina", bo oczywiście większość "aparatu prawnego" jest
    obsadzona ludźmi jedynej słusznej narodowości!

    Ta firma narobiła ci strat celowo pod byle wymyślonym pretekstem celem
    narażenia cię na straty, nie wiem czy jest szansa uzyskania jakiegoś
    odszkodowania, ale jeśli nawet to pewnie będzie ono wynosiło znacznie
    poniżej strat a odlicz jeszcze od tego koszty prawników, więc teraz ty narób
    tej firmie strat, powiedz jasno co to za firma i podaj szacowaną kwotę strat
    przemawiającą do wyobraźni, niech ludzie ich omijają i nie wypychają
    złodziejom kieszeni!

    Co do obwiniania Cię za nie robienie backup'ów to też nie do końca prawda,
    bo kopia bezpieczeństwa to nie jest coś co się robi raz i jest, w przypadku
    serwisu trzeba je robić na bieżąco a i to nie gwarantuje bezpieczeństwa a
    jedynie zmniejsza ryzyko!
    Zresztą przy "naszych" standardach internetu zrobienie większej kopi
    bezpieczeństwa może się okazać niemożliwe ze względu na przepustowości
    łączy, zresztą nawet cotygodniowa kopia może nic nie dać bo skoro stracił
    byś zyski z tygodnia aukcji a te aukcje przygotowywałeś miesiącami, towar
    kupowałeś miesiącami a straciłeś wszystko w tydzień, czy nawet dzień!

    Teraz naskoczy ma mnie zgraja osób, oczywiście jedynej słusznej narodowości!

  • 36. Data: 2012-03-28 16:02:20
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-03-28 16:01, Aron von Tusk pisze:

    > Przysłuchuję się tej nic nie wynikającej dyskusji i powiem ci tak:
    > Ty jako Polak stałeś się konkurencją dla innej firmy, której właściciel
    > jest jedynej słusznej narodowości, więc on zakapował cię do swojej

    Kolina? (Nie chce mi się klikać ^U... )

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 37. Data: 2012-03-28 16:05:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Aron von Tusk wrote:

    [ciach bzdety]

    idz sie lecz.

  • 38. Data: 2012-03-28 17:26:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-28, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    [...]

> [...]
    > Zmusili nas do wykupienia ich, z informacją od konsultanta, że "niech
    > lepiej Pan je opłaci dla dobra sprawy, a później wyśle maila z informacją

    Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał
    o zwrot kasy. W ten sposób nie mieliby argumentu żeby blokować, a firma
    mogłaby pracować.

    Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2012-03-28 18:16:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2012 08:15, Piotr M pisze:

    > A musi być?

    Do odszkodowania? Musi.

  • 40. Data: 2012-03-28 19:06:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28.03.2012 o 18:16 Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com>
    napisał(a):

    > Do odszkodowania? Musi.

    Ale wiesz jaką oni praktykę zastosowali? Wyłączyli usługi aby im
    udowadniać że coś jest opłacone!
    Mało tego. dziś dostaliśmy maila:

    Informujemy Pana, że opłata za domenę xxx.xx w wysokości xx PLN, numer
    rachunku xx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012 zwrócona
    na Pańskie konto bankowe.
    Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu.
    Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

    Pakiet, to inaczej hosting.
    I co takim ch* zrobić? I znów będą to księgować ze 3 dni robocze bo
    księgowość mają w Niemczech, czyli jak dobrze pójdzie odblokują po
    niedzieli..

    Firma 1&1 to ku*y i zło*je. Grupka konsultantów w Polsce niczym niewinna
    tylko ciągle przepraszają.

    Pierwszy raz mam do czynienia z taką sytuacją.

    Przestrzegam wszystkich przed 1&1!