  • 41. Data: 2012-03-28 19:27:51
    Temat: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28.03.2012 o 17:26 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał
    > o zwrot kasy. W ten sposób nie mieliby argumentu żeby blokować, a firma
    > mogłaby pracować.

    Ale chcemy tak zrobić i robimy. Nawet na odczepne zapłaciliśmy faktury
    proforma za kilak domen których nie chcemy.

    Chodzi o to że ta firma sama wymyśla ze nie ma jakiejś wpłaty , a
    księgowość jest w Niemczech i maja to głęboko i trzeba im udowadniać, a
    samo zaksięgowanie dowolnej wykupionej usługi przy przelewie płatności
    elektronicznej, trwa 3-5 dni roboczych!

    A dziś dostaliśmy maila:

    Informujemy Pana, że opłata za domenę xxxx w wysokości xxxxx PLN, numer
    rachunku xxxxxxxxxxx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012
    zwrócona na Pańskie konto bankowe.
    Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu.
    Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

    I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc!

    > Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.

    Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
    Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

  • 42. Data: 2012-03-28 20:37:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2012 19:06, Piotr M pisze:

    > Ale wiesz jaką oni praktykę zastosowali? Wyłączyli usługi aby im
    > udowadniać że coś jest opłacone!

    Ale też się tłumaczyli, że to z powodu awarii automatycznego systemu
    rozliczeniowego - czyli w pewnym sensie system komputerowy im nawalił i
    sam wyłączył twoje usługi ;)

    Bez klauzul gwarancyjnych nie licz na uzyskanie czegoś więcej, jak zwrot
    tego, co zapłaciłeś.

  • 43. Data: 2012-03-28 20:58:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 28.03.2012 o 21:02 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Cóż. Na takie ultimatum, to można jedynie rozłożyć ręce. Próbowaliście
    > zażądać od nich wydania plików?

    Nie widzę sensu. Jest tam tyle "działów" że

    > Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą
    > którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów
    > poskładać i wrzucić gdzieś indziej?

    Mamy dane pozwalające ruszyć bez problemu, ale nie wiem jak zrobić
    transfer domen, skoro nie mogę zalogować się do własnego Panelu Klienta
    nawet.
    http://img217.imageshack.us/img217/8153/przechwytywa
    niebx.png

    Nie mam wystarczającej wiedzy..

  • 44. Data: 2012-03-28 21:02:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-28, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    [...]

> [...]

    Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą
    którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów

    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2012-03-28 22:12:14
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.03.2012 22:48, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-03-28, Piotr M<x...@x...xx> wrote:
    >
    > [...]
    > Jeśli jesteście właścicielami (bo to niestety nie jest oczywiste), to możecie
    > zainicjować transfer
    [...]
    > 2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod
    > taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie

    Musi to na Rusi, a w Polsce - jak kto chce.

    Skoro firma nie potrafi poprawnie zaksięgować wpłaty, to przewiduję że
    kod authinfo będzie wydawać miesiąc albo i dłużej.

    p. m.

  • 46. Data: 2012-03-28 22:48:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-03-28, Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    [...]

> [...]
    >
    > Nie mam wystarczającej wiedzy..

    Jeśli jesteście właścicielami (bo to niestety nie jest oczywiste), to możecie
    zainicjować transfer i dostęp do panelu nie jest potrzebny. Jak się gdzieś
    przenosicie, to skontaktujcie się z BOKiem tej firmy, a oni wam podpowiedzą
    co zrobić i czy w ogóle się da.

    Dla przykładu:
    http://www.domeny.pl/transfer-domeny.html

    Jak dokonać transferu domeny

    1. Aby dokonać transferu domeny do DOMENY.PL wystarczy wpisać powyżej nazwę
    domeny do przetransferowania, a następnie, w przypadku niektórych domen,
    zostaną Państwo poproszeni o wpisanie kodu AUTHINFO. Później pozostaje
    tylko oczekiwać na wiadomość e-mail z prośbą o zaakceptowanie przeniesienia
    domeny do DOMENY.PL sp. z o.o.

    2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod
    taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie.

    3. Do transferu domeny polskiej z NASK nie jest wymagany kod AUTHINFO.
    Do przeniesienia domeny z NASK do DOMENY.PL potrzebne nam będą dane
    Abonenta domeny. Następnie transfer domeny zostanie wygenerowany w systemie
    NASK, a Państwo na swój adres e-mail otrzymają wiadomość wraz z dokumentem
    transferowym. Dokument ten należy wydrukować, podpisać i przybić pieczątkę
    firmową a następnie przesłać wraz z dokumentami firmy (KRS, wpis do
    ewidencji itp.) faksem do NASK i DOMENY.PL. Po około dwóch dniach otrzymają
    Państwo wiadomość e-mail z NASK z informacją o chęci przeniesienia domeny.

    4. Transfer domeny europejskiej .EU wiąże się z jednoczesnym wniesieniem
    opłaty za jej utrzymanie na minimum 1 rok. Aby zainicjować transfer nie
    potrzebują Państwo kodów AUTHINFO, wystarczy wnieść opłatę za odnowienie
    domeny, a następnie potwierdzić chęć przeniesienia poprzez akceptację
    linku zawartego w e-mailu otrzymanego z EURid.

    (wKF: nie polecam tej firmy, ale to jest całkiem czytelna instrukcja).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2012-03-28 23:39:18
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Chciałbym podziękować wszystkim którzy skomentowali sytuację.

    Początkowo było niedowierzanie i założenie było takie aby jak najszybciej
    wrócić do biznesu, a w międzyczasie postarać się o odszkodowanie
    faktycznych strat, które zresztą nadal ponosimy.

    W końcu firma 1&1 duża, mnóstwo zapewnień o bezpieczeństwie,
    odpowiedzialności i wspomaganiu, nagrody, wyróżnienia, pochwały.
    Zaufaliśmy. A okazuje się że banda złodziei.

    Komentarze Wasze dużo dały do myślenia. W tej chwili celem jest jak
    najszybszy powrót do biznesu, ale i jak najszybsze uwolnienie się od 1&1 i
    zapomnieniu o tym padle, a skierowaniu energii w wartościowe kierunki.

    Dziękuję.

  • 48. Data: 2012-03-28 23:43:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.03.2012 23:39, Piotr M pisze:

    > W końcu firma 1&1 duża, mnóstwo zapewnień o bezpieczeństwie,
    > odpowiedzialności i wspomaganiu, nagrody, wyróżnienia, pochwały.

    "Nikt wam nie da tyle, ile my wam obiecamy" ;->

    > Zaufaliśmy. A okazuje się że banda złodziei.

    Ooops, z takimi tekstami to ostrożnie, bo za takie coś spokojnie mogą
    pozwać.

    Niekompetencja i bałagan to jeszcze nie kradzież...

  • 49. Data: 2012-03-30 03:05:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:59:02 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Tam jest za serwer....

    Wirtualny. Dedyki i VPS-y w normalnych cenach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 50. Data: 2012-03-30 03:08:48
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia 28 Mar 2012 21:48:09 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > 2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod
    > taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie.

    Teoria sobie, praktyka sobie... ;)

    Taki home.pl wydaje natychmiast, ale najpierw musisz podpisać,
    opieczętować i przefaksować stos papieru. Taka metoda na zniechęcenie.

    Ale może by spróbować podobnie? Może mają bałagan w telefonach, ale
    żądanie wydania kodów authinfo wysłane poleconym ZPO zadziała?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl