    From: "Aron von Tusk" <jskf3435857357630567305670--546-823586-53@0535703b
    89jgjldhrtklh;gkdh;p56eiy-548-8486y7-35683-6.905078w350jjlsfkjbssjblsu0458y03w85y03485y0386yu095386yu043986u>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
    Date: Wed, 28 Mar 2012 16:01:41 +0200

    Użytkownik "Piotr M" napisał:
    > Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma
    > dojąca Polaków miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak
    > jej się tylko podoba?

    Przysłuchuję się tej nic nie wynikającej dyskusji i powiem ci tak:
    Ty jako Polak stałeś się konkurencją dla innej firmy, której właściciel jest
    jedynej słusznej narodowości, więc on zakapował cię do swojej centrali a ta
    zablokowała ci domeny na serwerach owej zagranicznej korporacji, której
    właścicielami są oczywiście osoby jedynej słusznej narodowości, możesz w to
    nie wierzyć ale tak to właśnie działa!

    Zwróć uwagę na taki szczegół że owa zagraniczne, pewnie międzynarodowa firma
    stoi ponad prawem, więc praktycznie nic jej nie możesz zrobić, natomiast TY
    w stosunku do niej nie stoisz ponad prawem, Ta zagraniczna firma może ciebie
    skutecznie ścigać prawem twojego kraju, tym prawem które odmówi ci prawa
    ścigania owej zagranicznej firmy!
    Zresztą zauważyłeś stanowisko większości osób na forum prawnym: "że to
    oczywiście twoja wina", bo oczywiście większość "aparatu prawnego" jest
    obsadzona ludźmi jedynej słusznej narodowości!

    Ta firma narobiła ci strat celowo pod byle wymyślonym pretekstem celem
    narażenia cię na straty, nie wiem czy jest szansa uzyskania jakiegoś
    odszkodowania, ale jeśli nawet to pewnie będzie ono wynosiło znacznie
    poniżej strat a odlicz jeszcze od tego koszty prawników, więc teraz ty narób
    tej firmie strat, powiedz jasno co to za firma i podaj szacowaną kwotę strat
    przemawiającą do wyobraźni, niech ludzie ich omijają i nie wypychają
    złodziejom kieszeni!

    Co do obwiniania Cię za nie robienie backup'ów to też nie do końca prawda,
    bo kopia bezpieczeństwa to nie jest coś co się robi raz i jest, w przypadku
    serwisu trzeba je robić na bieżąco a i to nie gwarantuje bezpieczeństwa a
    jedynie zmniejsza ryzyko!
    Zresztą przy "naszych" standardach internetu zrobienie większej kopi
    bezpieczeństwa może się okazać niemożliwe ze względu na przepustowości
    łączy, zresztą nawet cotygodniowa kopia może nic nie dać bo skoro stracił
    byś zyski z tygodnia aukcji a te aukcje przygotowywałeś miesiącami, towar
    kupowałeś miesiącami a straciłeś wszystko w tydzień, czy nawet dzień!

    Teraz naskoczy ma mnie zgraja osób, oczywiście jedynej słusznej narodowości!