1. Data: 2012-03-27 19:43:20
Temat:Firma zajmująca się odszkodowaniami
Od:"Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy może ktoś polecić firmę, która chciałaby zająć się sprawą, którą w
kilku zdaniach opiszę?

Dot. jednej z największych firm w Polsce, reklamującej się, zdobywającej
nagrody i rekomendacje. Korzystamy z ich usług hostingu, zaparkowanych
jest ok 10 domen na których jest sklep internetowy, fora dyskusyjne, blog,
itd. oprócz tego na serwerze oparte są konta Allegro, na wirtualnych
dyskach dane firmowe.

Od tygodnia hosting zablokowany łącznie ze wszystkim ww. Powód?
Stwierdzony nieopłacony hosting od pół roku, żądania opłaty faktur
proforma za domeny, żądania opłaty za coś co jest opłacone. Ciągle
wysyłamy jakieś potwierdzenia, dziś jakiś zwrot o którym nie maja pojęcia.
Konsultanci ciągle przepraszają, przyznają o błędach systemowych i nic nie
mogą poradzić.

Nasza firma ponosi codziennie duże starty, prowadzące do zamknięcia
działalności, nie wspominając o rozwijaniu.

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Dziękuję

--
Pozdrawiam, Piotr M

2. Data: 2012-03-27 19:54:04
Temat:Re: Firma zajmująca się odszkodowaniami
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

> Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
> Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).

--
Liwiusz

3. Data: 2012-03-27 20:25:59
Od:KiloSierra <f...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/03/27 19:54, Liwiusz pisze:

> [...]
> dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
> powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność

jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

4. Data: 2012-03-27 20:28:09
Od:"Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):

> [...]
> dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
> powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

5. Data: 2012-03-27 20:30:46
Od:"Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.03.2012 o 20:25 KiloSierra <f...@1...pl> napisał(a):

> jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

Mało tego, jest ze 20 skrzynek pocztowych, wszystko zablokowane, maile
powracają do klientów. Kilkadziesiąt wypromowanych aukcji Allegro
zmarnowało się...

6. Data: 2012-03-27 20:59:43
Od:"Piotr M" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 27.03.2012 o 21:49 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

> On 2012-03-27, KiloSierra <f...@1...pl> wrote:
>
> [...]
>
> To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura
> *nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną
> utracone, to firma pada?

"oferuje najwyższe bezpieczeństwo. Dlaczego? Ponieważ posiadamy własne
centra danych zlokalizowane na całym świecie"
"centra połączone są z najważniejszymi węzłami przesyłu danych w Europie"

Bezpieczeństwo, profesjonalizm, odpowiedzialność, całodobowa pomoc, brak
ukrytych kosztów, inne cuda na kiju..

7. Data: 2012-03-27 21:02:48
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

KiloSierra wrote:

> jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

to backup trzymają na tym samym serwerze co backupowane dane?

8. Data: 2012-03-27 21:03:31
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Bancer wrote:
> To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura
> *nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną
> utracone, to firma pada?

a bo to jedna juz przez to poległa?

9. Data: 2012-03-27 21:06:12
Od:witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M wrote:

> Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

a gdzie jest backup?

10. Data: 2012-03-27 21:06:37
Od:Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-03-27 20:25, KiloSierra pisze:

> jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

Mam dziś gorszy dzień, jak widać ;)

--
Liwiusz