  • 1. Data: 2012-03-26 16:48:48
    Temat: Reklamacja - terminy
    Od: "MIX-NET" <hk@.pl>

    Witam serdecznie.
    Korzystam z uslug poczty polskiej jako firma. Zostala zagubiona przesylka
    zagraniczna (list polecony). Maksymalny zwrot z poczty w przypadku
    zaginiecia to ok 120 zl. Ale nie o to chodzi.

    Zlozylem reklamacje i kazali czekac do 3 miesiecy (list zagraniczny).
    Wlasnie mija 3 miesiace, a ja nie mam zadnej odpowiedzi. Jakie sa moje
    prawa? Kaza dalej czekac. Nie jest tak, ze jezeli w okreslonym terminie nie
    dostarcza odpowiedzi, to reklamacje uznaje sie jako uzasadniona?

    Dodam, ze na przesylke ktora reklamowalem miesiac pozniej (tez zagranica)
    dostalem juz odpowiedz. Zmiescili sie w 2 miesiace.

    pozdrawiam
    MIX-NET