eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-) › Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
  • Data: 2018-02-07 20:58:05
    Temat: Re: Dura Schengen Lex - Już za 100 złoty nie polecisz do Singapuru :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik japanizer napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    On Thursday, February 8, 2018 at 1:30:19 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
    zamiast-wakacji-w-singapurze-brza-zalegly-mandat-na-
    100-zlotych,248607.html

    > Straż graniczna precyzuje, że samo otrzymanie mandatu nie skutkuje
    > zatrzymaniem na lotnisku. W tym przypadku Anna Gliszczyńska była
    > poszukiwana,
    > ponieważ sąd prawdopodobnie zamienił niezapłacony mandat na karę
    > aresztu.

    Nie bylo jakiejs dolnej granicy grzywny ?
    Chodzi mi po glowie, ze byla, ale teraz nie widze.

    A tak swoja droga ... jakby nie zaplacila mandatu otrzymanego gdzies
    za granica, jakies np 50 euro za przekroczenie predkosci w Niemczech ?

    J.