  • Data: 2008-05-28 08:29:43
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: "P^L^B" <o...@k...gov> szukaj wiadomości tego autora

    > Tu mówimy o pracy incydentalnej, nie wymagającej żadnych
    > kwalifikacji. Zatrudnienie ekstra fachowców do przenoszenia
    > papierków na pewno jest trudniejsze organizacyjnie i droższe.

    Spokojnie Panowie...
    To nie takie proste jak by się wydawało. Co innego praca incydentalna (ładne
    określenie), co innego przeniesienie kilku tysięcy kart (ok. 7 - 8) i trzech
    naprawdę sporych szaf metalowych, kilku biurek, mniejszych szafek, masy
    dupereli.
    Nie wiem jak gdzie indziej ale u nas nie ma tabunów zbędnych pracowników,
    każdy ma co robić. I nie jest tak że ktoś się o własne gówno potyka, jak to
    kolega Alek określił. I związów żadnych też nie ma. A towarzyszy związkowców
    i tego co mają w dupie czy gdziekolwiek to raczej u siebie szukaj. I napewno
    za to nie płacisz.

    Piotr