  • Data: 2008-05-28 21:44:33
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał

    > Jak jest coś
    > do zrobienia to się robi a nie szuka paragrafów a firmę
    > traktuje się jako wspólne dobro a nie pole walki.

    Ooooo! dziwne, nie wiem czemu ale mam takie dziwaczne przeczucie ze
    nie chcialbys zeby dentysta ktory ci wlasnie grzebie w zebach nagle
    dostal skurczu miesni bo przenosil szafy metalowe.

    Twierdzisz, że lekarz po skończonej pracy zakłada na dłonie irchowe
    pokrowce i nie używa ich aż do kolejnego dyżuru? Nawet w nosie nie
    podłubie własnym palcem żeby go sobie nie zwichnąć?
    Ja mam inne obserwacje. On i w ogródku pogrzebie i w aucie podłubie
    i w piłkę zagra. Ba, nawet szafę ze szwagrem przeniesie. Ale swoją,
    prywatną, więc jest bezpieczny, bo szafa służbowa mogłaby mu ręce
    połamać...