  • Data: 2008-05-29 09:55:34
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: "P^L^B" <o...@k...gov> szukaj wiadomości tego autora

    > No dziwne bo moj ojciec tez lekarz i tez remont byl ( ja robiłem ) i tez
    > trzeba bylo meble przenosic itp. Nie prosil pracownikow tylko mnie jako
    > syna , skrzyknalem kilku kolegow i zrobilismy :-)
    > Pracownicy tylko po przyjsciu do pracy zaoferowali ze zmyja podlogi po
    > remoncie i okna umyja ale to byla ich inicjatywa bez zadnych prosb itp.
    > Moze ma syna i rodzine ktora mu pomoze. Zapytaj.
    > My robilismy to w weekend a pracownicy normalnie mieli wolne jak zawsze.

    Widzę że niezłą burzę rozpętałem.... Sytuacja narazie "przyschła", ja
    stwierdziłem że mam inne plany i napewno nie przyjdę. A wogóle to wygląda
    tak że ten cały bardach to mielibyśmy przenosić we dwóch, ja z kierownikiem,
    pigułki co najwyżej do lekkiej pomocy. A jak będzie to dam znać, to już nie
    długo.

    Dziękuję wszystkim za porady i paragrafy.

    Piotr