  • Data: 2008-05-28 20:57:52
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: Norbert <n...@U...com> szukaj wiadomości tego autora

    No dziwne bo moj ojciec tez lekarz i tez remont byl ( ja robiłem ) i tez
    trzeba bylo meble przenosic itp. Nie prosil pracownikow tylko mnie jako
    syna , skrzyknalem kilku kolegow i zrobilismy :-)
    Pracownicy tylko po przyjsciu do pracy zaoferowali ze zmyja podlogi po
    remoncie i okna umyja ale to byla ich inicjatywa bez zadnych prosb itp.
    Moze ma syna i rodzine ktora mu pomoze. Zapytaj.
    My robilismy to w weekend a pracownicy normalnie mieli wolne jak zawsze.