  • Data: 2008-05-28 21:14:45
    Temat: Re: Do czego kierownik może mnie zmusić?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Jakoś nie zniknąłem, sprawdzone.
    >
    > Propagujesz tchórzliwy serwilizm polegający na uleganiu
    > bezpodstawnym, a nawet sprzecznym z prawem wymaganiom
    > pracodawcy w strachu o pracę. To niskie i obrzydliwe.

    Bzdura kompletna. Twoje skojarzenia zapewne wynikają z twoich
    doświadczeń i twojej postawy w pracy. Wybacz, ale nie chciałbym
    mieć kogoś takiego ani za pracownika, ani za szefa, ani za
    kolegę w pracy.
    Miałem okazję znaleźć się po obu stronach, i jako pracownik
    i jako szef i nigdy takich problemów nie było. Jak jest coś
    do zrobienia to się robi a nie szuka paragrafów a firmę
    traktuje się jako wspólne dobro a nie pole walki.
    No ale ja mówię o normalnej i do tego niedużej firmie
    a nie o socjalistycznym molochu czy budżetówce, bo wyczuwam
    że w takich właśnie jednostkach pracujesz bądź pracowałeś.