  • 31. Data: 2004-11-16 16:19:28
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jacek Maria Jackowski rzecze:
    > Hmmm tu chyba mówisz o niepoczytalności potencjalnego uzyszkodnika
    > komputera, czy się mylę - umiesz czytać ? umiesz się ustosunkowac do

    W kodeksie jest "niezdolności" nie ma "niepoczytalności".

    > mojego maila ? To czemu q*wa nie czytasz co jest na ekranie napisane ?

    Bo kurwa nie czytam i nie muszę czytać co jest napisane na ekranie,
    szczególnie gdy jest UKRYTE w minaturowym jednowierszowym okienku i
    wymaga długiego przewinięcia.
    Bo kurwa zasranym obowiązkiem TP SA jest niepozwolenie na oszukiwanie
    klientów i jeśli nie potrafiła - nie chciała? - tego zrobić to teraz
    musi ponieść wszelkie tego konsekwencje.
    I zwrócę Ci uwagę, że taki numer w normalnym kraju skończyłby się
    w try miga wsadzeniem całego zarządu firmy do więzienia.

    [..]
    > oszukanych ma lewe oprogramowanie - wiesz jak ich łatwo byłoby na tym
    > fakcie rozłożyć ?

    No niby jak?

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 32. Data: 2004-11-16 16:23:32
    Od: "Rymasz" <m...@p...onet.pl>

    "Jacek Maria Jackowski" <j...@w...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > głupie M$ Win mozna tak skonfigurowac by się nie imały Cię żadne świństwa
    > nawet nie będąc guru. Poza tym, z czym mamy do czynienia w przypadku
    > dialerów, ludziom się otwiera okienko a ni klik klik i po sprawie a dialer
    > się zainstalował - to tak jakbys my podpisywali wszystko co nam podstawia
    > pod nos bez przeczytania umowy, a niestety dialery przed instalacja pytaja
    > się, ba i nawet podają warunki (nawet na antylach prawo jest takie, że
    > wymaga by te warunki były widoczne - a niestety klikniecie okej to zgoda
    > na zainstalowanie) - tylko nikomu się nie chce czytać, tylko OK OK.

    No nie jestem taki pewien czy tworcy oprogramowania typu dialer'y czy
    spyware
    sa na tyle "fair" ze zawsze przedstawiaja uzytkownikom EULA :) Chyba jednak
    czesc potrafi
    sie bezwiednie zainstalowac - malenki procent nawet mimo podejmowanych
    wysilkow.

    Pozdrawiam,
    Rymasz

  • 33. Data: 2004-11-16 17:05:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    [...]

    Nie ma sensu zebysmy dyskutowali w ten sposob. Widze, ze Ty prezentujesz
    zupelnie obca mi logike, wedlug ktorej jak np bede wracal do domu noca,
    pieszo i zostane napadniety to wezwany patrol policji powinien ukarac
    mnie mandatem za to ze nie jechalem taksowka...

    j.

  • 34. Data: 2004-11-16 17:06:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rymasz napisał(a):

    > Przy zachowaniu przecietnej funkcjonalnosci? :) To moze jeszcze
    > niepsujace sie samochody umiesz robic?

    On po prostu nie wie, ze nie wie o czym mowi ;)

    j.

  • 35. Data: 2004-11-16 17:08:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rymasz wrote:

    > Przy zachowaniu przecietnej funkcjonalnosci? :)

    Nie wiem, co masz przez to na myśli, ale u mnie wszystko ładnie działa,
    a możliwość nieautoryzowanej instalacji 'szpiegów' nie istnieje.

    > To moze jeszcze niepsujace sie samochody umiesz robic?

    A co ma piernik do wiatraka?

  • 36. Data: 2004-11-16 17:15:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Maria Jackowski napisał(a):

    > Tak jak nieznajomość prawa nie chroni przed odpowiedzialnoscią to tu
    > zasugerowałbym - nie umiesz obsługiwać komputera to go nie obsługuj bo
    > sbie krzywdę zrobisz

    Oczywiscie. Doskonale to rozumiem. Jednak w przypadku dialerow wazniejsze
    jest cos innego. Mamy oszusta, oszukanego i operatora, ktory pomaga
    oszustowi sciagajac od oszukanego pieniadze. Z kazdego uzyskanego za
    pomoca dialera grosza TPSA kasuje dla siebie ok 40%. I to nie jest w
    porzadku.

    j.

  • 37. Data: 2004-11-16 17:18:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Rymasz napisał(a):

    > sie bezwiednie zainstalowac - malenki procent nawet mimo podejmowanych
    > wysilkow.

    Ja tam widzialem, ze to wyglada tak: "Zeby uzyskac dostep do zasobow tej
    strony musisz zainstalowac specjalny program". Nic tam nie pisze o innych
    zasobach ani o tym, ze program zmienia polaczenie z Internetem i co za tym
    idzie zmieniaja sie oplaty.

    j.

  • 38. Data: 2004-11-16 17:20:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie wiem, co masz przez to na myśli, ale u mnie wszystko ładnie działa,
    > a możliwość nieautoryzowanej instalacji 'szpiegów' nie istnieje.

    Hehe, Linux Power? ;P Kazdy linuksiarz tak gada... Do pierwszego wlamu :)

    j.

  • 39. Data: 2004-11-16 17:30:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > On po prostu nie wie, ze nie wie o czym mowi ;)

    Ja wiem. To ty, januszek, jesteś lamerem i ignorantem.

  • 40. Data: 2004-11-16 17:32:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:
> [...]
    > pieszo i zostane napadniety to wezwany patrol policji powinien ukarac
    > mnie mandatem za to ze nie jechalem taksowka...

    Twoje przykłady pasują jak pięść do nosa.