  • 1. Data: 2004-11-16 06:20:36
    Temat: AUTO+DZIALALNOSC GOSPODARCZA
    Od: "adi" <a...@g...pl>

    witam

    1) gdzie moge znalezc jakies artykuly lub ustawy (przepisy) o wypozyczaniu,
    odliczaniu samochodu wlasnego, wypozyczonego, wciaganie auta do firmy itd.
    Wszystko o autach mnie interesuje.

    2) Pytanie kolejne: wiadomo ze emeryt zakladajac dzialalnosc gospodarcza nie
    moze osiagnac dochodow wiekszych niz jakas tam kwota. Gdzie mozna o tym
    poczytac. jakie ustawy to reguluja?? to tez bardzo mnie interesuje.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-11-16 06:58:01
    Temat: Re: AUTO+DZIALALNOSC GOSPODARCZA
    Od: "Andrzej R." <a...@n...pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...pl> napisał
    > 1) gdzie moge znalezc jakies artykuly lub ustawy (przepisy) o
    wypozyczaniu,
    > odliczaniu samochodu wlasnego, wypozyczonego, wciaganie auta do firmy itd.
    Re : Głównie w dziennikach ustaw. Ustawy o PDoF, PDoP, Prawo działalności
    gospodarczej, Ordynacja podatkowa, całe pakiety rozporządzeń wykonawczych do
    powyższych ustaw, Ustawa o rachunkowości, Rozporządzenie MF o prowadzeniu
    KPiR, przepisy dot. środków trwałych i ich amortyzacji itp itd (niestety
    sporo tego). Może być też potrzebny kolejny pakiet przepisów dot. podatku od
    towarów i usług..

    > Wszystko o autach mnie interesuje.
    Re : A to wpisz w google "auta"

    > 2) Pytanie kolejne: wiadomo ze emeryt zakladajac dzialalnosc gospodarcza
    nie
    > moze osiagnac dochodow wiekszych niz jakas tam kwota.
    Re : "Wiadomo" skąd ? Ostatniej nocy zmieniono ustawę o emeryturach i
    rentach z FUS ( a w szczególności art. 104 ust. 1 "a") ???

    Gdzie mozna o tym poczytac. jakie ustawy to reguluja??
    Re : Ustawa z dnia 17 grudnia 1998 r o emeryturach i rentach z funduszu
    ubezpieczeń społecznych (Dz. U. Nr 162 z 1998 r poz. 1118 z późniejszymi
    zmianami), Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 22
    lipca 1992 r (Dz. U. Nr 58 z 1992 r poz. 290 z późniejszymi zmianami) , - to
    najbardziej podstawowe.

    to tez bardzo mnie interesuje.
    Re : No to świetlana przyszłość przed Tobą .

    > pozdrawiam
    Re : Ja też :-)
    AR