  • 1. Data: 2004-11-16 08:04:35
    Temat: pyt. z działalności gospodarczej
    Od: Darek<o...@w...pl>

    chcę założyć działalność gospodarczą na okres 3 m-c od marca do
    maja. Pracuję na etacie więc jeśli chodzi o ZUS muszę zapłacić składke
    zdrowotną. Po 3 m-cach działalności chce ją zawieśić bo dotyczyć
    będzie obrotu materiałem kwalifikowanym i tylko w tych miesiącach
    przewiduje obrót. Odwiesze ją spowrotem po roku czasu również w tych
    samych miesiącach. Czy można tak po 3 m-cach zawiesić dg i jakie są
    skutki prawne w związku z ZUS-em i US przy zawieszaniu i ponownym
    rozpoczynaniu dg w opisanej sytuacji. Pomózcie bo jestem zielony.

    -> http://usenet.pomocprawna.info