  • 91. Data: 2004-11-17 01:37:10
    Temat: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:

    http://www.hot.ee/silverscale/clsmcd01.jpg

    > Och, od ciebie to się już ludzie tutaj (i nie tylko) nasłuchali różnych
    > obietnic, drogi buzdyganku.

    Widzę, że pękasz. Jak widać po linku Twoje przekonanie, że nic Ci nie
    włazi na komputer rozbiło się o kant Twojej pychy.

    Zdrówka
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 92. Data: 2004-11-17 05:22:35
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    [...]

    > To określ, jaki powinien byc poziom ubezwłasnowolnienia Polaka. Tylko
    > 0700? A co z połaczeniami na Wyspę Cooka? Też? A do Niemiec? Komórki??

    Nie przesadzaj. Telefon do BOA i zlozenie slownej dyspozycji odblokowania
    070x nie jest zadna forma ubezwlasnowolnienia...

    j.

  • 93. Data: 2004-11-17 05:23:55
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Ale Ty probujesz ukarac taksowkarza za to, ze nie odwiozl Cie do domu,
    > chociaz mogl....

    No raczej za to, ze podwiozl mnie na ciemne podworko, z taksowki wyciagneli
    mnie bandyci, ktorzy potem lupem podzielili sie z taksowkarzem ;P

    j.

  • 94. Data: 2004-11-17 07:43:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik januszek napisał:
    > Maciej Bebenek napisał(a):
    >
    > [...]
    >

    > Nie przesadzaj. Telefon do BOA i zlozenie slownej dyspozycji odblokowania
    > 070x nie jest zadna forma ubezwlasnowolnienia...

    Takie zabezpieczenie nie jest dla mnie żadnym zabezpieczeniem. Jest po
    prostu chore. Po to blokuję połaczenia, żeby były zablokowane i żeby
    nikt bez mojej zgody ich nie anulował. A co z gówniarzami,którzy
    włączają sie w piwnicy i doładowuja sobie POPy??

    A poza tym pojawiły sie dialery łączące z Wyspami Św. Tomasza i
    Książęcą, Wyspami Cooka oraz Tuvalu. Blokujemy? Automagicznie?

    Wczoraj widziałem pseudodialer (bo trzeba go było ręcznie uruchomić)
    łączący z numerem komórkowym w Estonii. Pewnie zaraz wyewoluuje na w
    pełni automatyczny. I jak? Blokujemy Estonię????

    Powtarzam pytanie - jaki jest akceptowalny poziom ubezwłasnowolnienia
    pełnoletniego obywatela teoretycznie korzystającego z pełni praw
    obywatelskich??

    M.

  • 95. Data: 2004-11-17 08:40:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]

    > Powtarzam pytanie - jaki jest akceptowalny poziom ubezwłasnowolnienia
    > pełnoletniego obywatela teoretycznie korzystającego z pełni praw

    Ok. Dales mi do myslenia. Napewno wolabym zebys nie naduzywal slowa
    ubezwlasnowolnienie... Tak na szybko przychodzi mi do glowy jedno
    tylko rozwiazanie - chcesz korzystac z komutowanego dostepu do
    Internetu? Prosze bardzo, zapraszamy do BOA, gdzie podpiszesz stosowna
    umowe oraz dostaniesz modem, ktory ma sprzetowe rozwiazania pozwalajace
    wybrac jeden tylko numer telefonu... ;)

    j.

  • 96. Data: 2004-11-17 08:56:53
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Nov 2004 10:39:46 +0100, napisał:

    > Ello.
    [ciach]

    Przeczytałem całą dyskusję i nie bardzo rozumiem o co niektórym
    dyskutantom chodzi. Dla mnie sprawa jest prosta.

    Z końcówki połączenia abonenckiego wybrano numer telefonu i uzyskano
    połączenie.

    I nie ma znaczenia czy jest to wysokopłatny numer dostępowy do
    pornostrony, sekstelefon czy zegarynka na wyspie Pitcairn.

    I nie ma znaczenia czy numer wykręcił właściciel na tarczy telefonu, czy
    zrobiło to jego dziecko, kumpel, sąsiad co miał dzwonić do zony czy też
    kot, który przespacerował się po klawiszach,

    I nie ma znaczenia czy numer połączenia dostępowego dla modemu podał
    uzyszkodnik, jego dzieciak, sąsiad, kumpel czy też sam komputer.

    Połączenie wykonano i nalezy za nie zapłacić. A zgodnie z umową winien za
    nie zapłacić abonent. Koniec, kropka. A jeżeli uważa, że został oszukany
    niech sciga tego, kto go oszukał, i nie jest to telekomunikacja, która
    jest tylko dostawcą usług.

    --
    Falkenstein

  • 97. Data: 2004-11-17 09:53:29
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 16 lis o godzinie 13:10, na pl.soc.prawo, januszek napisał(a):

    > Ok. Masz racje. Powinno byc w TPSA jak jest u innych operatorow,
    > czyli no w Dialogu. Przy podpisywaniu umowy pytaja Cie czy zyczysz
    > sobie bezplatna blokade 070x i sam decydujesz.

    I tak właśnie było /jest?/ w `97r. jak podpisywałem Umowę z TP S.A. o
    świadczenie usług telekomunikacyjnych. Ustalałem zakres usług dodatkowych,
    i takie tam różne pierdółki.

    --
    Herbi
    17-11-2004 10:53:27

  • 98. Data: 2004-11-17 10:01:48
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 16 lis o godzinie 16:53, na pl.soc.prawo, januszek napisał(a):

    > Dlatego minimalizacje ryzyka powinien wziac na siebie Operator.

    Operator czego?
    Brnąc w Twoją uliczkę, można również zakładać że zakład energetyczny winien
    brać na siebie ryzyko że użytkownik komputera łączył się będzie za
    karaibami, bo przecież komputer bez napięcia nie będzie pracował .... można
    także zaprząc wodociągi za to że dostarczyli wodę do układu chłodzącego
    procesor w komputerze z którego łączono się z karaibami ..... itp itd ... w
    końcu winno się obarczyć winą zakład oponiarski - z racji tego że gdyby
    rodzic takiego gostka co używa przedmiotowego komputera, założył "gumkę" -
    nie byłoby problemu!

    > W koncu i za to bierze pieniadze.

    Pierdzielisz facet.
    Opłaty które uiszczasz pokrywają opłatę stałą /abonament=utrzymanie
    infrastruktury/ oraz wykonane połączenia - nie płacisz za ryzyko!!
    Jak chcesz to zapytaj jakieś TU czy ubezpieczy Cię od tego typu zdarzeń.

    --
    Herbi
    17-11-2004 11:01:45

  • 99. Data: 2004-11-17 10:10:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Herbi napisał(a):

    > Pierdzielisz facet.

    Obawiam sie, ze slabo to uzasadniasz.

    > Opłaty które uiszczasz pokrywają opłatę stałą /abonament=utrzymanie
    > infrastruktury/ oraz wykonane połączenia - nie płacisz za ryzyko!!
    > Jak chcesz to zapytaj jakieś TU czy ubezpieczy Cię od tego typu zdarzeń.

    Jakos z prefiksami i rozliczaniem z niezaleznymi operatorami TPSA szybko
    wrecz bardzo szybko sobie poradzila. Tu powinno byc dokladnie tak samo...
    A nie jest...

    j.

  • 100. Data: 2004-11-17 10:15:46
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Herbi pisze:

> [...]
    > winien brać na siebie ryzyko że użytkownik komputera łączył się będzie za
    > karaibami, bo przecież komputer bez napięcia nie będzie pracował ....

    Jest jedna WAZNA roznica.

    Zaklad Energetyczny nie wystawia CI faktury za to polaczenie.

> [...]
    > infrastruktury/ oraz wykonane połączenia - nie płacisz za ryzyko!!
    > Jak chcesz to zapytaj jakieś TU czy ubezpieczy Cię od tego typu zdarzeń.

    Opanuj sie...

    TP SA BIERZE PIENIADZE za to, ze ktos neiswiadomie polaczyl sie z internetem
    na Karaibach.

    Zrozum - to proste.

    Czlowiek dostaje/kupuje komputer ma skonfigurowane polaczenie z internetem
    przez TP SA. DLACZEGO ma go obciazac fakt, ze TP SA podpisala umowe z
    operatorem ktory podstepnie wyludza za JEJ POSREDNICTWEM skorzystanie z
    uslugi..

    i TP SA czerpie z tego korzysci..

    UCZCIWIE byloby zalatwic to tak, ze jesli tamten nie
    ma potwierdzonej umowy TP SA po prostu mu nie placi - jak nie placi
    NOM-owi..

    Jest roznica pomiedzy kliknieciem na obrazek a wykreceniem numeru 0-700-..

    Boguslaw
    Boguslaw