  • 1. Data: 2004-11-16 07:18:56
    Temat: przedstawiciel z plusa wprowadzil w bład
    Od: asiulka1980<a...@o...pl>

    w sierpniu podpisalam umowe na rok placąc co miesiąc ok 200 zl .
    jednak po 3 miesiacach dostałam komórke firmową i chcialam
    zrezygnować. Wiedziałam że rezygnując trzeba zapłacić kare 600 zl ale
    przedstawiciel z Plusa namówił mnie że na tym strace i lepiej wrócić do
    starej taryfy placąc 45 zl na miesiąc. skorzystalam z tej oferty.
    Okazuje sie ze przychodzi rachunek na 200 zl zadzwonilam do biura
    obslugi klienta i sie okazuje ze umowa to umowa i nie mozna jej
    zmienic ze przedstawiciel z plusa wprowadzil mnie w blad. CO MAM
    ZROBIC PROSZE WAS O POMOC

    -> http://usenet.pomocprawna.info