  • 121. Data: 2004-11-19 10:07:24
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej Bebenek rzecze:
    > A w przypadku coraz częściej spotykanym?
    > tpsa 5 %
    > operator X 35 %
    > ten od dialera 60 %

    Nie ma takich przypadków.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 122. Data: 2004-11-19 10:09:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Robert Tomasik rzecze:
    > Fakt, że ktoś osiąga dochód z cudzego przestępstwa, to za mało, by mu
    > przedstawić zarzut. trzeba jeszcze dowieść, ze wiedział o tym, ze popełniane
    > jest przestępstwo, albo co najmniej z łatwością mógł się dowiedzieć i godził
    > się na taką ewentualność.

    Oczywiście, że wiedzieli. Sami przecież o tym mówili!
    I sami zainicjowali akcję robienia antydialera. Oczywiście to dopiero
    wtedy jak i inni operatorzy otrzymali możliwość robienia wysokopłatnej
    usługi bo nagle się okazało, że to TP SA może zostać tak dojona jak oni
    doili klientów i innych operatorów.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 123. Data: 2004-11-19 10:13:24
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Zaiste genialne. Teraz czekam, kiedy zażądasz skazania za współudział [..]

    Powiedziałem na czym polega oszustwo TP SA - na ŚWIADOMYM UDZIALE W TYM
    PROCEDERZE.

    > Sklerozę to masz potężną. Czy to może dwójmyślenie?
    > Oczywiście, że można zmienić rozszerzenie nazwy pliku. Przypuszczam, że
    > nawet tobie by się to udało.

    Przestań bredzić. Odpal sobie IE i wejdź na tą stroną a zobaczysz, że
    nie jest to kwestia podmiany rozszerzenia lecz tego, że komputer próbuje
    wykonać kod zawarty w tym pliku.

    > Chodziło o wykazanie, że jest mi to w stanie zaszkodzić.

    Jakby ktoś zechciał i używałbyś IE jak prawie 98% Internautów to by Ci
    zaszkodziło.

    > Nic się nie zalęgło, nie zainstalowało, nie próbowało przejąć kontroli.

    Widać masz już łatkę na tą dziurę.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 124. Data: 2004-11-19 10:14:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    januszek rzecze:
    > Jezeli Pan Kowalski zarazil sie dialerem, krecacym na 0123456789, pan Kowalski
    > zawiadomil o tym fakcie operatora oraz zlozyl reklamacje. Nie uznano jej.
    > Jednak operator juz wie, ze nr 0123456789 to oszustwo, wiec powinien
    > uniemozliwic innym abonentom polaczenia z tym numerem. Tak wiec pan Nowak,
    > ktory zlapal dialera dwa miesiace pozniej powinien miec z nim mniejszy problem.

    Bingo! Do tego dodam, że rzecznik TP SA przez wiele wiele miesięcy
    potwierdzał w wywiadach, że wiedzą o oszustwach.
    I co? I nic TP SA nie zrobiła.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 125. Data: 2004-11-19 10:16:47
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Chyba nie jesteś na tyle głupi, żeby uważać, że TPSA bezpośrednio
    > rozlicza się z każdym dostawcą tego typu usług na świecie?

    Co nie znaczy, że mieliby jakikolwiek kłopot z ustaleniem tego.
    Wystarczy zakręcić kurek z kasą, zablokować daną numerację i zarządać
    odpowiednich informacji jeżeli - podkreślam: jeżeli - ich nie mają.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 126. Data: 2004-11-19 11:10:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    Arek rzecze:
    > Widać masz już łatkę na tą dziurę.

    I dopisek. A na tą dziurę - patrz link - jeszcze nie masz.

    http://newsroom.chip.pl/news_118240.html

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 127. Data: 2004-11-19 13:56:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

> [...]
    > zawiadomil o tym fakcie operatora oraz zlozyl reklamacje. Nie uznano jej.
    > Jednak operator juz wie, ze nr 0123456789 to oszustwo, wiec powinien

    Nie. Nie wie. Wie, że tak twierdzi Kowalski. Dodatkowo nie uzjanąc
    reklamacji TPSA wyraziła opinię, że nie do końca ufa Kowalskiemu.

    > uniemozliwic innym abonentom polaczenia z tym numerem.

    Niby dlaczego tPSA miałaby sabotować działalność uczciwego (wyroku sądu
    nie było) biznesmena?

  • 128. Data: 2004-11-19 14:03:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > nie mam pojecia jak to dziala! Ale domyslam sie ze na pewno dowiedzenie sie

    No, nareszcie sę przyznałeś! Dalsza dyskusja nie ma sensu, bo się tylko
    upierasz przy swojej ignorancji (którą nazywasz domysłami).

    [ciach]

    > wytłumaczyc dlaczego nie moga podac mi danych tej firmy itd. Ale cóz, ja
    > lubie jak sie o mnie jako o klienta dba, a ty lubisz byc dymanym - jezeli
    > juz dyskutujemy na tym poziomie!

    Słuchaj, dziecko - to ty dajesz się 'dymać' a potem domagasz się statusu
    'dziecka specjalnej troski'. Ja wymagam tylko tego, za co płacę. Jeśli
    ktoś dodaje coś ekstra - mogę tylko pochwalić, ale na pewno nie będę
    tego ekstra żądał.

    A 200 złotych miesięcznie to wręcz śmieszna suma i na prawdę domaganie
    się za tę sumę konsultacji prawnych czy usług detektywistycznych jest,
    delikatnie mówiąc, nieuzasadnione.

    > ja tego wlasciciela znam, przeciez wplaciłem na jego konto pieniadze.
    > Jezeli wplaciłbym pieniadze na swoje konto do BANKU a ten bank przesłaby
    > pieniadze gdzie dalej to wtedy domagał bym sie zwrotu badz informacji od
    > banku a nie szukałbym tego konta na któe bank pieniadze przelał!!!

    Błąd. Nie znasz. Znasz tylko numer konta.

    Może jesteś nieświadomy, ale banki juz od jakiegoś czasu przestają
    sprawdzać 'dane adresowe' w zleceniach przelewu. Podajesz numer konta z
    liczbą kontrolną i bank zakłada, że wiesz, co robisz. A że dałeś się
    naciąć i wysłałeś pieniądze na konto oszusta, który podał fikcyjne dane
    adresowe...

    [ciach]

    > Hmm, niech bedzie skrzywione, zwichnięte, anormalne - wybierz co chcesz ale
    > prosze - nie czepiaj sie słówek! To ponizej pewnego poziomu!

    Aż takie kaleczenie języka oczystego (?) jest poniżej wszelkiego poziomu.

  • 129. Data: 2004-11-19 14:04:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > zgoda, jendak odpowiedz TPSa na moja reklamacje nic nie mówiłą o spobie
    > działąnia dialera! Nie sprawdzali tego wiec... nawet tego mjego słowa nie
    > sprawdzili!

    TPSA nie jest od prowadzenia śledztw czy diagnostyki twojego komputera.
    Nie płacisz im za to, więc nie możesz tego wymagać.

  • 130. Data: 2004-11-19 14:06:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Przestań bredzić. Odpal sobie IE i wejdź na tą stroną a zobaczysz, że

    To ty bredzisz.

    > nie jest to kwestia podmiany rozszerzenia lecz tego, że komputer próbuje
    > wykonać kod zawarty w tym pliku.

    Mój nie próbował.

    [ciach]

    > Widać masz już łatkę na tą dziurę.

    Nie przypominam sobie instalowania żadnych łatek. Tylko wyłączyłem
    wszystkie automatyczne instalacje i inny automatyczny szajs.