  • 131. Data: 2004-11-19 14:08:01
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    [...]

    > Słuchaj, dziecko - to ty dajesz się 'dymać' a potem domagasz się statusu
    > 'dziecka specjalnej troski'. Ja wymagam tylko tego, za co płacę. Jeśli
    > ktoś dodaje coś ekstra - mogę tylko pochwalić, ale na pewno nie będę
    > tego ekstra żądał.
    >
    > A 200 złotych miesięcznie to wręcz śmieszna suma i na prawdę domaganie
    > się za tę sumę konsultacji prawnych czy usług detektywistycznych jest,
    > delikatnie mówiąc, nieuzasadnione.

    Znaczy - dzieci dymac wolno...

    Boguslaw

  • 132. Data: 2004-11-19 14:08:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:

    > Co nie znaczy, że mieliby jakikolwiek kłopot z ustaleniem tego.
    > Wystarczy zakręcić kurek z kasą, zablokować daną numerację i zarządać
    > odpowiednich informacji jeżeli - podkreślam: jeżeli - ich nie mają.

    Bez wyroku sądu uniemożliwiać działanie póki co (o ile wiadomo) uczciwej
    firmie (bo może to abonent kłamie)? Chyba sobie kpisz... Dostali by w
    d*.*ę takim wyrokiem, że bardziej by się opłaciło od czasu do czasu
    zasponsorować takiego awanturującego się abonenta. Albo go odciąć :)

  • 133. Data: 2004-11-19 14:09:21
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > Bez wyroku sądu uniemożliwiać działanie póki co (o ile wiadomo) uczciwej

    Tak, bez wyroku sądu Dialog co najmniej - a inni operatorzy też - jakoś
    potrafili zablokować numery 0-700, po pierwszych wtopach.
    TP SA też potrafiła zablkować na wyspy dziewiczce ipt. tylko JAKOŚ nie
    potrafiła tego zrobić z polskimi dialerami.

    Dlaczego? Tylko debil mógłby tego nie wiedzieć.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 134. Data: 2004-11-19 14:11:10
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:
    > Arek rzecze:

    > I dopisek. A na tą dziurę - patrz link - jeszcze nie masz.
    >
    > http://newsroom.chip.pl/news_118240.html

    No i wyszło, jaki dureń jesteś. Nawet czytać nie potrafisz.

    Primo: na komputerze do gier siedzi mi Win98se i IE5.5 (potrzeby
    'unowocześnienia' nie widzę).

    Secundo: dziura wykorzystuje Javę, którą dla stron, którym kompletnie
    nie ufam, miałem zawsze wyłączoną.

    Z tej podanej przez ciebie strony: "Secunia radzi, by wyłączyć Active
    Scripting oraz odznaczyć opcję Ukryj rozszerzenia znanych typów plików."

    Mi takie rady nie są potrzebne - ja to robię od wieków.

  • 135. Data: 2004-11-19 14:11:29
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej Lawa rzecze:
    > No i wyszło, jaki dureń jesteś. Nawet czytać nie potrafisz.

    Raczej jaki Ty pyszałek.

    > Mi takie rady nie są potrzebne - ja to robię od wieków.

    Cieszy mnie to bardzo, inni tego nie robią.
    Więc przestań bredzić, że nie można złapać mimochodem jakiegoś
    paskudztwa na kompa.

    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 136. Data: 2004-11-19 14:11:40
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > TPSA nie jest od prowadzenia śledztw czy diagnostyki twojego komputera.
    > Nie płacisz im za to, więc nie możesz tego wymagać.

    Dlazcego tak mi to przypomina chronienie oszustow ?

    Boguslaw

  • 137. Data: 2004-11-19 14:20:25
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 15:11:40 +0100, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> napisał:

    > Dlazcego tak mi to przypomina chronienie oszustow ?

    Czy twierdzisz, że połączenie nie zostało wykonane z twojej stacji
    abonenckiej?

    --
    Falkenstein

  • 138. Data: 2004-11-19 14:31:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rodrig Falkenstein rzecze:
    > Czy twierdzisz, że połączenie nie zostało wykonane z twojej stacji
    > abonenckiej?

    To niech windykują "stację abonencką".

    Tak, tak - takie absurdy tu nam zasuwasz.

    A sprawa jest prosta oszusto to czy ŚWIADOME działanie klienta?

    Proszę o odpowiedź, ocenimy czy mamy do czynienia z debilem czy
    człowiekiem inteligentnym.

    Arek

    --
    www.eteria.net - rozmawiaj za darmo

  • 139. Data: 2004-11-19 14:39:14
    Od: Arek <a...@e...net>

    Rodrig Falkenstein rzecze:

    > Czy twierdzisz, że połączenie nie zostało wykonane z twojej stacji
    abonenckiej?

    To niech windykują "stację abonencką".

    Tak, tak - takie absurdy tu nam zasuwasz.

    A sprawa jest prosta - oszustwo to czy ŚWIADOME działanie klienta?

    Proszę o odpowiedź.
    Ocenimy czy mamy do czynienia z człowiekiem inteligentnym czy debilem.

    Arek

    --
    www.eteria.net - ro

  • 140. Data: 2004-11-19 15:08:46
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Nov 2004 15:39:14 +0100, Arek <a...@e...net> napisał:

    > Rodrig Falkenstein rzecze:

    > abonenckiej?
    >
    > To niech windykują "stację abonencką".

    NIe stację abonencką tylko abonenta.

    > Tak, tak - takie absurdy tu nam zasuwasz.
    >
    > A sprawa jest prosta - oszustwo to czy ŚWIADOME działanie klienta?

    Czyli TPSA ma udowodnić abonentowi, że swiadomie zazadał połaczenia. Czyli
    jak nieświadomie wykrecił numer to koszty maq pokryc sama Tepsa, tak? Za
    kota co spacerował po klawiaturze telefonu też Tepsa ma zapłacić? I kto
    teraz absursdy nam to "zasuwa"?

    > Proszę o odpowiedź.
    > Ocenimy czy mamy do czynienia z człowiekiem inteligentnym czy debilem.

    Ja tez prosze o odpowiedź. Czy jeżeli ktoś leci do Londynu do pracy a na
    miejscu okazuje się że pracy nie ma to moze żądać zwrotu pieniędzy od
    linii lotniczych?

    --
    Falkenstein