  • 1. Data: 2004-11-13 21:21:35
    Temat: Dialer a tpsa
    Od: "IPZ" <i...@w...pl>

    Hi,
    trafil mi sie dialer i teraz mam problem w postaci wysokiego rachunku z
    tpsa.
    Moze ktos wie czy moge reklamowac ten rachunek.
    Czy sa szanse w takim przypadku w starciu z tpsa ?

  • 2. Data: 2004-11-13 21:31:41
    Temat: Re: Dialer a tpsa
    Od: "d...@o...pl" <d...@o...pl>

> [...]
    > tpsa.
    > Moze ktos wie czy moge reklamowac ten rachunek.
    > Czy sa szanse w takim przypadku w starciu z tpsa ?

    Witam!
    Z tego co sie orientuje to w tej chwili trwa zagorzala walka pomiedzy UOKiK,
    URTiP oraz TPSA. TPSA co chwile wnosi apelacje od nakladanych kar.
    Jesli masz jeszcze tego dialera i zainstalowal sie bez twojej zgody (nie ma
    wyraznego pytania czy ma cie polaczyc oraz informacji o kosztach polaczenia),
    zglos go do tpsa - wtedy wyciagna odpowiednie konsekwencje w stosunku do
    operatora.

  • 3. Data: 2004-11-13 21:45:47
    Od: "IPZ" <i...@w...pl>

> [...]
    polaczenia),
    >zglos go do tpsa - wtedy wyciagna odpowiednie konsekwencje w stosunku do

    Niestety nie mam juz w compie tego dialera.
    Wykasowalem go przy okazji reinstalacji windows.
    Ale moge potwierdzic ze polaczenia byly dokonywane oczywiscie bez mojej
    wiedzy i informacji o kosztach itp.
    W innym wypadku (gdybym o tym wiedzial) nie doszlo by do polaczen.

  • 4. Data: 2004-11-13 21:56:05
    Od: d...@o...pl

> [...]
    > wiedzy i informacji o kosztach itp.
    > W innym wypadku (gdybym o tym wiedzial) nie doszlo by do polaczen.

    No niestety - nie masz dowodow. Tak to kazdy by mogl powiedziec :)
    Sprobuj odnalezc tego diala w sieci i zglos do tpsa.

  • 5. Data: 2004-11-13 22:06:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    IPZ rzecze:
    [..]
    > Moze ktos wie czy moge reklamowac ten rachunek.
    > Czy sa szanse w takim przypadku w starciu z tpsa ?

    Oczywiście. I TP SA nie ma żadnych praw do żądania od Ciebie kwoty
    za te wyłudzone impulsy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2004-11-13 22:15:38
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Arek wrote:
    > Oczywiście. I TP SA nie ma żadnych praw do żądania od Ciebie kwoty
    > za te wyłudzone impulsy.

    Co nie znaczy, że nie wyłączy telefonu.

    KG

  • 7. Data: 2004-11-13 23:17:11
    Od: "szkodnik" <s...@s...gov.pl>

    > Oczywiście. I TP SA nie ma żadnych praw do żądania od Ciebie kwoty
    > za te wyłudzone impulsy.

    Tylko udowodnij to teraz w sądzie. Nasz ulubiony operator ma dużo kasy i
    dużo dobrych prawników i z tego co czytałem będą się odwoływać od każdego
    wyroku.

  • 8. Data: 2004-11-13 23:42:25
    Od: olaf frikiof skiorwensen <i...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 14 Nov 2004 00:17:11 +0100, doszła do
    mnie wiadomość <cn64kd$12e$1@node1.news.atman.pl>, w której czytam:

    >Tylko udowodnij to teraz w sądzie. Nasz ulubiony operator ma dużo kasy i
    >dużo dobrych prawników i z tego co czytałem będą się odwoływać od każdego
    >wyroku.

    Można dodać to:
    http://www.teleprawo.pl/zNaprawa.htm#skarga
    --
    Tomasz Jasiński

  • 9. Data: 2004-11-13 23:55:36
    Temat: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Od: scream <s...@...pl>

    IPZ wrote:
    > Ale moge potwierdzic ze polaczenia byly dokonywane oczywiscie bez mojej
    > wiedzy i informacji o kosztach itp.

    Z całym szacunkiem, ale pieprzysz bzdury, gdyż takich 'oszukanczych'
    (samodzwoniących) dialerow juz od dawna sie nie produkuje. Co więcej..
    _KAŻDY_ dialer (powtarzam - absolutnie każdy) musi przejść przez
    selekcję TPSA. Wygląda to tak, że projekt nowego dialera jest wysyłany
    do TPSA, i jeśli oni nie zgłoszą żadnych zastrzeżeń (w tym np. że jest
    ukryty regulamin bądź cokolwiek) to udzielają autoryzacji i dopiero dany
    model dialera jest wprowadzany na rynek. Nie można wygenerować innego
    dialera, gdyż są dostępne tylko te zaakceptowane wzory. Kolejna sprawa -
    od jakiegoś już czasu większość dialerów po kliknięciu na "Połącz"
    wyświetlaja jeszcze komunikat z potwierdzeniem. Zaraz pewnie powiesz, że
    ściągnąłeś jakiś stary dialer, itp. Otóż to też jest niemożliwe, gdyż
    stare dialery (bez tych zasad które opisałem powyżej) nie działają - ich
    numery zostały wyłączone.

    Moja rada jest taka - chciało Ci sie walić konia, wiedziałeś, co robisz,
    lub nie, bo nie przeczytałeś regulaminu or whatever, a teraz przyszedł
    rachunek - to zachowaj sie jak mężczyzna i przyznaj sie przed rodzicami
    co i jak, a nie ściemniaj, że nic nie wiedziałeś i że to nie Ty.
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2004-11-13 23:59:26
    Od: Arek <a...@e...net>

    scream rzecze:
    > Z całym szacunkiem, ale pieprzysz bzdury, gdyż takich 'oszukanczych'

    A ja do Ciebie bez szacunku tchórzliwy anonimie.
    Już Ci parę sądów skopało dupę - to odnośnie Twoich pogladów, że można
    klientów oszukiwać byle w bezczelny sposób - więc co tu jeszcze szukasz?
    Do budy tchórzu, a sio !

    zdegustowany
    Arek

    --