  • 1. Data: 2004-11-13 21:28:13
    Temat: współlokator i narkotyki
    Od: "d...@o...pl" <d...@o...pl>

    Witam!
    Zalozmy taka sytuacje :
    jest kilka osob wynajmujacych mieszkanie.
    jedna z nich caly czas pali trawe, czasem bierze cos mocniejszego.
    reszta juz nie moze - wciaz sie przez niego denerwuja.
    umowa najmu jest na wszystkich, nie tylko na jedna osobe, nikt nie ma
    zameldowania tymczasowego.
    Teraz pytanie :
    jesli pozostale osoby zloza donos na policje ze ta osoba posiada narkotyki, to
    czy one rowniez odpowiedza karnie ? (w koncu mieszkaja w tym samym mieszkaniu,
    a przedtem rozmawialy z ta osoba na ten temat i ona ma to gleboko gdzies).
    Jesli tez beda odpowiadac to czy jest inny sposob aby pozbyc sie nalogowca bez
    podkladania sie prawu ?
    z gory dziekuje!
    d...@o...pl

  • 2. Data: 2004-11-13 23:00:28
    Temat: Re: współlokator i narkotyki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    d...@o...pl wrote:

    > jesli pozostale osoby zloza donos na policje ze ta osoba posiada narkotyki, to
    > czy one rowniez odpowiedza karnie ? (w koncu mieszkaja w tym samym mieszkaniu,

    Czy ta osoba jest ubezwłasnowolniona a osobymające dość jej narkomaństwa
    są jej prawnymi opiekunami? Bo jeśli nie, to jak mają odpowiadać za jej
    czyny?

    > a przedtem rozmawialy z ta osoba na ten temat i ona ma to gleboko gdzies).

    Próbowali doprowadzić do tego, żeby dana osoba dobrowolnie zaniechała
    popełniania czynów karalnych. Co w tym złego czy nielegalnego?

  • 3. Data: 2004-11-14 13:54:04
    Od: d...@o...pl

    > Czy ta osoba jest ubezwłasnowolniona a osobymające dość jej narkomaństwa
    > są jej prawnymi opiekunami? Bo jeśli nie, to jak mają odpowiadać za jej
    > czyny?

    nie, sa to znajomi, ktorzy wspolnie wynajmuja mieszkanie.
    nikt nie jest ubezwlasnowolniony, wszyscy sa pelnoletni.

    > Próbowali doprowadzić do tego, żeby dana osoba dobrowolnie zaniechała
    > popełniania czynów karalnych. Co w tym złego czy nielegalnego?

    no nie wiem czy czasem nie licy sie fakt posiadania narkotykow w miejscu
    przebywania (w mieszkaniu przebywa 5 osob z tego 2 maja narkotyki)

  • 4. Data: 2004-11-14 14:57:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    --> no nie wiem czy czasem nie licy sie fakt posiadania narkotykow w
    miejscu
    > przebywania (w mieszkaniu przebywa 5 osob z tego 2 maja narkotyki)

    no to nie jeden odpowie a dwoch, chyba ze powiedza ze to nie ich, albo ze
    Wasze wspolne. (ja bym tak zrobil
    gdyby na mnie ktos w taki sposob doniosl)

    P.