eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › gwarancja a zwrot pieniędzy
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2004-11-13 18:07:31
    Temat: gwarancja a zwrot pieniędzy
    Od: "Purple" <f...@w...pl>

    Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
    użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
    przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
    głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
    2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
    już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
    firmy? Jak to wygląda prawnie po 1maja 2004 czy coś sie zmieniło? bo kiedyś
    o ile dobrze pamietam po terminie 2tyg mogłem żądać zwrotu lub wymiany Za
    wskazówki z góry dzięki Pozdrawiam





  • 2. Data: 2004-11-13 18:16:20
    Temat: Re: gwarancja a zwrot pieniędzy
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Purple wrote:
    > Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X"

    HP? :)
    --

    Pozdrawiam
    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449



  • 3. Data: 2004-11-13 19:01:53
    Temat: Re: gwarancja a zwrot pieniędzy
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Purple napisał(a):

    > Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
    > użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
    > przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
    > głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
    > 2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
    > już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
    > firmy?

    Nie. Masz prawo żądać naprawy gwarancyjnej


    > Jak to wygląda prawnie po 1maja 2004 czy coś sie zmieniło?

    Zmieniło się. 1 stycznia 2003


    > bo kiedyś
    > o ile dobrze pamietam po terminie 2tyg mogłem żądać zwrotu lub wymiany

    Pierwsze słyszę




    --
    Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*
    *UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*


  • 4. Data: 2004-11-13 20:54:51
    Temat: Re: gwarancja a zwrot pieniędzy
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Purple wrote:
    > Witam, Sytuacja wygląda tak: kupiłem sobie drukarke firmy "X" po 3dniach
    > użytkowania stwierdziłem że nie działa prawidłowo,oddałem do serwisu,gdzie
    > przez tydzień!!ją diagnozowali aby stwierdzić że to wina głowicy i muszą
    > głowice wysłać gdzieś w świat i nie wiedzą ile to potrwa:/ W czwartek minął
    > 2tydzień od oddania drukarki do serwisu I OTO MOJE PYTANIE: czy mam prawo
    > już żądać zwrotu kasy tudzież wymiany na inny model drukarki z tej samej
    > firmy?

    A co mówi gwarancja?

    Popełniłeś błąd, że reklamowałeś z gwarancji, trzeba było u sprzedawcy z
    tytułu niezgodności z umową.

    KG

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1