  • 1. Data: 2004-11-13 15:20:47
    Temat: umowa -termin podpisania
    Od: "Asiunia" <a...@o...pl>

    Witam jestem tu zupełnie nowa ;-)
    Prosze o podowiedź; znajoma pracuje juz od 2m-cy w i jeszcze nie ma
    podpisanej umowy- choc podobno Zus i wszelkie inne tego typu "rzeczy" ma
    odprowadzane. jakie sa kary dla osoby ktora ja zatrudniła- choc tak naprawde
    to przeciez jej nie zatrudnila bo jest bez umowy, i czy osoba ktora w ten
    sposob pracuje tez ponosi jakas kare?
    Gdyby ktos mi podeslal jakis przepis, artykuł normujacy ta sytuacje bylabym
    bardzo bardzo wdzieczna :-)
    Z gory dziekuje i milego wieczorku zycze
    Asiunia