    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer a tpsa [długie]
    Date: Fri, 19 Nov 2004 15:03:30 +0100
    <cn5vhc$id8$1@nemesis.news.tpi.pl> <cn66u5$qo4$1@news.onet.pl>
    <u...@4...com>
    <fxd8ed25zc5b$.w17w5l7mayk$.dlg@40tude.net>
    <4...@4...com> <cn7u5i$r22$1@news.onet.pl>
    <cn84pv$29m$2@news.onet.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnbqm4$2ggt$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnd1u3$619$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cne1pt$o42$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnfgsq$1ibm$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cni9md$2qa$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <cnjdjs$me5$1@news2.ipartners.pl> <1...@b...poznan.pl>

    Budzik wrote:

    > nie mam pojecia jak to dziala! Ale domyslam sie ze na pewno dowiedzenie sie

    No, nareszcie sę przyznałeś! Dalsza dyskusja nie ma sensu, bo się tylko
    upierasz przy swojej ignorancji (którą nazywasz domysłami).

    [ciach]

    > wytłumaczyc dlaczego nie moga podac mi danych tej firmy itd. Ale cóz, ja
    > lubie jak sie o mnie jako o klienta dba, a ty lubisz byc dymanym - jezeli
    > juz dyskutujemy na tym poziomie!

    Słuchaj, dziecko - to ty dajesz się 'dymać' a potem domagasz się statusu
    'dziecka specjalnej troski'. Ja wymagam tylko tego, za co płacę. Jeśli
    ktoś dodaje coś ekstra - mogę tylko pochwalić, ale na pewno nie będę
    tego ekstra żądał.

    A 200 złotych miesięcznie to wręcz śmieszna suma i na prawdę domaganie
    się za tę sumę konsultacji prawnych czy usług detektywistycznych jest,
    delikatnie mówiąc, nieuzasadnione.

    > ja tego wlasciciela znam, przeciez wplaciłem na jego konto pieniadze.
    > Jezeli wplaciłbym pieniadze na swoje konto do BANKU a ten bank przesłaby
    > pieniadze gdzie dalej to wtedy domagał bym sie zwrotu badz informacji od
    > banku a nie szukałbym tego konta na któe bank pieniadze przelał!!!

    Błąd. Nie znasz. Znasz tylko numer konta.

    Może jesteś nieświadomy, ale banki juz od jakiegoś czasu przestają
    sprawdzać 'dane adresowe' w zleceniach przelewu. Podajesz numer konta z
    liczbą kontrolną i bank zakłada, że wiesz, co robisz. A że dałeś się
    naciąć i wysłałeś pieniądze na konto oszusta, który podał fikcyjne dane
    adresowe...

    [ciach]

    > Hmm, niech bedzie skrzywione, zwichnięte, anormalne - wybierz co chcesz ale
    > prosze - nie czepiaj sie słówek! To ponizej pewnego poziomu!

    Aż takie kaleczenie języka oczystego (?) jest poniżej wszelkiego poziomu.