  • 21. Data: 2009-05-14 08:47:33
    Temat: Re: Czy prawo oszalało?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 10:43:39 +0200, Herald napisał(a):

    > To poziom na 10latka.
    > Za dwa lata takie bachory przyjdą do ciebie, wytłuką okna, rozpierdolą
    > chatę, ciebie zwiążą i zaczną smażyć żelazkiem itp itd. "Czym skorupka
    > za młodu....'

    O mnie też tak kiedyś mówili, w podstawówce byłem niezłym zbójem (może
    ktoś chodził do SP 102 im. Romualda Traugutta w tym samym czasie?), nawet
    na koniec chcieli mi zrobić zdrowo koło pióra...
    ... ale się nie dałem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 22. Data: 2009-05-14 08:51:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > To chyba chodziłeś do szkół już w Czeciej Erpe ;-) bo w Peerelu władza
    > nauczycielska czuła się bezkarna i prała aż miło.

    Potwierdzam ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 23. Data: 2009-05-14 08:52:10
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 08:47:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

> [...]
    > ktoś chodził do SP 102 im. Romualda Traugutta w tym samym czasie?), nawet
    > na koniec chcieli mi zrobić zdrowo koło pióra...

    To kwestia "starego wychowania', nie obecnego w stylu 'bezstresowego'.
    Bo zakładam że nie masz 18-25lat? :)
    Tylko grubo ponad 40 - zgadza się/

  • 24. Data: 2009-05-14 08:53:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 10:43:19 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > 2+1=3

    Ano tak - nie musieli być rodzeństwem, bliźniakami ci 10-latkowie :)

  • 25. Data: 2009-05-14 08:58:16
    Od: spp <s...@o...pl>

    januszek pisze:

    > Potwierdzam ;)

    Takoż. :)

    --
    spp

  • 26. Data: 2009-05-14 09:03:55
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > To chyba chodziłeś do szkół już w Czeciej Erpe ;-) bo w Peerelu władza
    > nauczycielska czuła się bezkarna i prała aż miło.

    przelom lat 70 i 80, to jeszcze dla ciebie prl czy juz czecia erpe?

  • 27. Data: 2009-05-14 09:11:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:03:55 +0200, szerszen napisał(a):

    > przelom lat 70 i 80, to jeszcze dla ciebie prl czy juz czecia erpe?

    Perel. Takoż w tym czasie zaczynałem swoją przygodę z systemem represji.
    Prali aż furczało.

    Może do szkół dla duchowieństwa chodziłeś? ;-)

  • 28. Data: 2009-05-14 09:11:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 10:52:10 +0200, Herald napisał(a):

    > To kwestia "starego wychowania', nie obecnego w stylu 'bezstresowego'.
    > Bo zakładam że nie masz 18-25lat? Tylko grubo ponad 40 - zgadza się/

    Ekchem, zaraz się obrażę ;-)
    Nie mam grubo ponad 40. W ogóle nie mam ponad 40 ;-)

  • 29. Data: 2009-05-14 09:17:39
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Może do szkół dla duchowieństwa chodziłeś? ;-)

    nie ;)
    warszawska praga polnoc, tam nauczyciele po zmroku wychodzili grupami, no
    chyba ze dobrze zyli z uczniami

  • 30. Data: 2009-05-14 09:25:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:17:39 +0200, szerszen napisał(a):

    > nie
    > warszawska praga polnoc, tam nauczyciele po zmroku wychodzili grupami,
    > no chyba ze dobrze zyli z uczniami

    No to wszystko wyjaśnia. Woleli nie zadzierać.