  • 51. Data: 2009-05-15 08:48:31
    Temat: Re: Czy prawo oszalało?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 May 2009 10:08:59 +0200, Tristan napisał(a):

    > No dziennikarze napisali:
    > Ta "zabawa" skończy się dla nich w sądzie rodzinnym.

    Art. 1. § 1. Przepisy ustawy stosuje się w zakresie:
    1) zapobiegania i zwalczania demoralizacji - w stosunku do osób,
    które nie ukończyły lat 18,
    2) postępowania w sprawach o czyny karalne - w stosunku do osób,
    które dopuściły się takiego czynu po ukończeniu lat 13, ale nie ukończyły
    lat 17,
    3) wykonywania środków wychowawczych lub poprawczych - w stosunku do
    osób, względem których środki te zostały orzeczone, nie dłużej jednak niż
    do ukończenia przez te osoby lat 21.

    A zatem czyn karalny może popełnić tylko dziecko w wieku powyżej 13 lat.
    Natomiast przeciwdziałanie demoralizacji, faktycznie, można stosować i
    wobec młodszych dzieci.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 52. Data: 2009-05-15 08:55:48
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A zatem czyn karalny może popełnić tylko dziecko w wieku powyżej 13 lat.
    > Natomiast przeciwdziałanie demoralizacji, faktycznie, można stosować i
    > wobec młodszych dzieci.

    przeciez pisalem ze tristan jak nie zrozumie to sobie dopowie :)

  • 53. Data: 2009-05-15 08:58:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Jesteś tak tępy, jak złamana dzida. Nie wiem czemu wylazłeś mi z KFa, ale
    > już tam wracasz.

    strasznie sie tym przejalem

    > W ostatnim zdaniu nie ma słowa co im grozi.

    no widzisz, przeciez pisalem ze nie zrozumiales

    > Nie podoba mi
    > się sam fakt sądzenia za taką pierdółkę nawet dorosłego. A co dopiero
    > 10latka.

    moze ci sie nie podobac, ale tak jest i w sumie powinno byc, chocby z
    prostego powodu, zapobieganiu eskalacji przemocy, bo od takiej pierolki sie
    zacznie, skonczyc sie moze na smierci

  • 54. Data: 2009-05-15 12:35:10
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gujarl$68m$1@news.task.gda.pl szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > strasznie sie tym przejalem
    Nie chojrakuj.
    Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak straszną bronią dysponuje ten troll - ma
    czytnik i nie zawaha się go skonfigurować. :))

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2009-05-15 12:53:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Nie chojrakuj.
    > Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak straszną bronią dysponuje ten troll -
    > ma czytnik i nie zawaha się go skonfigurować. :))

    ups
    fukstycznie i co ja biedy zrobie w tym kaefie