  • 11. Data: 2009-05-14 07:29:51
    Temat: Re: Czy prawo oszalało?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    news:guf81g$eb4$1@news.interia.pl...

    > Znaczy co szczeniaki sobie podokazywały i do pierdla pójdą?

    do jakiego pierdla, czy ciebie juz totalnie porypalo?

    > Całe wieki
    > człowiek człowiekowi mógł powiedzieć co o nim myśli i było dobrze.

    jasne, chowajmy takich bezstresowych gowniarzy, co mysla ze wszystko im
    wolno, potem moze przeczytamy o kolejnym samobojstwie dziecka zaszczutego
    przez rowiesnikow, ktorzy w odpowiednim czasie nie zostali zastopowani

    > A teraz
    > będziemy wsadzać dzieci do pierdla za szczeniackie zabawy?

    czytaj chlopaku ze zrozumieniem

  • 12. Data: 2009-05-14 07:33:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dawniej zalatwialo sie to dosyc skutecznie bezposrednia wizyta u rodzicow
    > strony przeciwnej.

    bzdurzysz, u jednych rodzicow cos wskorales, u innych nie, a od trzecich sam
    mogles w rylo zarobic, takze wizyta u rodzicow nie zawsze byl, jest i bedzie
    skuteczna

  • 13. Data: 2009-05-14 08:28:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 09:33
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gughgg$71d$1@news.task.gda.pl>):

    > bzdurzysz, u jednych rodzicow cos wskorales, u innych nie, a od trzecich
    > sam mogles w rylo zarobic, takze wizyta u rodzicow nie zawsze byl, jest i
    > bedzie skuteczna

    Dlatego należy każdego smarkacza, który coś głupiego zrobi, do sądu? Nasikał
    do piaskownicy - 10 lat w poprawczaku.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-05-14 08:30:28
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 09:29
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gugh9e$6mq$1@news.task.gda.pl>):

    > jasne, chowajmy takich bezstresowych gowniarzy, co mysla ze wszystko im
    > wolno, potem moze przeczytamy o kolejnym samobojstwie dziecka zaszczutego
    > przez rowiesnikow, ktorzy w odpowiednim czasie nie zostali zastopowani

    Sądem? Za moich czasów przyszła nauczycielka, przywaliła cyrklem XXL w dupę,
    jak wlazłem do kibla dziewczynek i już więcej tam nie właziłem. Teraz
    miałbym sąd za pogwałcenie moralności... I jaka kara? Bo albo poprawczak
    dla mnie albo grzywna dla rodziców? Jedno i drugie bez sensu. A cyrklem po
    dupie spamiętałem i było z sensem.

    > czytaj chlopaku ze zrozumieniem

    Więc wyjaśnij o wielki, czego nie zrozumiałem, że grozi im sąd za
    szczeniackie zabawy.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-05-14 08:39:22
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dlatego należy każdego smarkacza, który coś głupiego zrobi, do sądu?
    > Nasikał
    > do piaskownicy - 10 lat w poprawczaku.

    a cos sie uparl na ten poprawczak czy inne wiezienie?

  • 16. Data: 2009-05-14 08:39:23
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 13 May 2009 20:09:37 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > Rozsadny sedzia powinien wpierniczyc trzy grzywny:
    > rodzicom tych obsobaczajacych za niedopilnowanie gowniarzy,
    > rodzicom tej mimozy obsobaczonej za pieniactwo.

    Dla kogo trzecia grzywna?

  • 17. Data: 2009-05-14 08:42:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sądem? Za moich czasów przyszła nauczycielka, przywaliła cyrklem XXL w
    > dupę,

    moze w twojej szkole nayczycielka byla taka odwazna, w mojej podstawowce
    zaden nauczyciel nie odwazyl sie udezyc ucznia

    zreszta akurat uwazam ze nauczyciel nie ma prawa do takich kar

    > Więc wyjaśnij o wielki, czego nie zrozumiałem, że grozi im sąd za
    > szczeniackie zabawy.

    a od kiedy to sad=wiezienie?

  • 18. Data: 2009-05-14 08:43:19
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Dla kogo trzecia grzywna?

    2+1=3

  • 19. Data: 2009-05-14 08:43:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 07:35:33 +0200, Tristan napisał(a):

    > 10letnie szczeniaki? A jak taki ze sklepu podwędzi cukierki, to też do
    > pierdla? Jeden drugiemu dla jaj na NK włazi, gupoty wypisuje

    To poziom na 10latka.
    Za dwa lata takie bachory przyjdą do ciebie, wytłuką okna, rozpierdolą
    chatę, ciebie zwiążą i zaczną smażyć żelazkiem itp itd.
    "Czym skorupka za młodu....'
    Kiedy będziesz chciał od bachorów by żyli w zgodzie i prawami?
    Jak dostana dowody osobiste do łapy? To już będzie za późno - z bachorów
    wyrosną przestępcy.

  • 20. Data: 2009-05-14 08:46:16
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 10:42:32 +0200, szerszen napisał(a):

    > moze w twojej szkole nayczycielka byla taka odwazna, w mojej podstawowce
    > zaden nauczyciel nie odwazyl sie udezyc ucznia

    To chyba chodziłeś do szkół już w Czeciej Erpe ;-) bo w Peerelu władza
    nauczycielska czuła się bezkarna i prała aż miło.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl