  • 1. Data: 2009-05-13 15:31:57
    Temat: Lekarz zastrzelił psa
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    To tak w temacie samoobrony:
    http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lodzkie/lodz/news
    /lekarz-zastrzelil-psa-jest-wyrok,1305994,3286

    kwestia podstawowa, co tak na prawdę się wydarzyło.
    Moim skromnym zdaniem:
    "(...)Jako nieracjonalne zachowanie sędzia ocenił fakt, że jadąc na
    rowerowy spacer z rodziną, lekarz zabrał broń z ostrą amunicją.(...) "

    to w końcu broń słuzy do tego, aby wisiała na przysłowiowym kołku na
    ścianie ???

    "[...]Sąd odwoławczy uznał jednak wyrok za słuszny. W ocenie SO zachowanie
    ludzi zajmujących wysoką pozycję społeczną m.in. sędziów czy lekarzy musi
    być surowiej oceniane. Lekarz utracił także na rzecz państwa pistolet,
    który odebrano mu po zdarzeniu. Wyrok jest prawomocny.[...]"

    nie do wiary

    Czytając ten krótki artykuł biorę poprawkę na to, ze może to być tak
    przedstawione, aby było sensacją.

    i jeszcze małe dygresje w tym temacie
    http://www.youtube.com/watch?v=d3weu8g1uWk
    http://www.youtube.com/watch?v=ZGUyMFPJRnU

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 2. Data: 2009-05-13 16:18:07
    Temat: Re: Lekarz zastrzelił psa
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Maj, 17:31, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:
> [...]
    > rowerowy spacer z rodziną, lekarz zabrał broń z ostrą amunicją.(...) "
    >
    > to w końcu broń słuzy do tego, aby wisiała na przysłowiowym kołku na

    Wyglada na to ze bron trzymac nalezy w sejfie do ktorego nie pamieta
    sie szyfru. Skoro nosi sie ja przy sobie i to jest nieracjonalne to
    taka nieracjonalna osoba nie powinna miec pozwolenia.

  • 3. Data: 2009-05-13 17:26:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał
    w wiadomości news:guep5h$fr3$1@inews.gazeta.pl...

    Moim zdaniem trzeba by było całe uzasadnienie zdobyć, bo najprawdopodobniej
    dziennikarz je nieco wypatrzył. Z treści artykułu wynika, że sędzia nie dał
    wiary oskarżonemu i uznał, że skoro został zaatakowany jego pies, a pies ów
    żadnych obrażeń nie doznał, to to przekroczono granice stanu wyższej
    konieczności. I z takim poglądem - bez głębszej znajomości sytuacji mogę
    się zgodzić.

    Podejrzewam, ze sędzia jako okoliczność obciążającą uznał zabranie tej
    broni uznając, że lekarz po prostu chciał sobie postrzelać. Nie wiemy,
    jakie pozwolenie miał lekarz. Bo może to było pozwolenie na broń sportową i
    to wywołało oburzenie sądu. No bo, jeśli miał na broń do ochrony osobistej,
    no to faktycznie zdziwienie sądu może dziwić :-)

  • 4. Data: 2009-05-13 20:09:50
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" napisał:
    > "(...)Jako nieracjonalne zachowanie sędzia ocenił fakt, że jadąc na
    > rowerowy spacer z rodziną, lekarz zabrał broń z ostrą amunicją.(...) "

    a jak to możliwe że w sowieckiej polsze lekarz miał broń i to jeszcze z
    ostrą amunicja?
    czyżby tato z milicji/SB/TW/mafii pruszkowskiej?:O(

  • 5. Data: 2009-05-14 04:04:00
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > To tak w temacie samoobrony:
    > http://polskalokalna.pl/wiadomosci/lodzkie/lodz/news
    /lekarz-zastrzelil-psa-jest-wyrok,1305994,3286

    Ciekawe.
    Bardzo chciałbym poznać szczegóły całego zdarzenia, o których nie wiemy i
    uzasadnienie wyroków.

    A w szczególności ciekawi mnie możliwość porównania tego zdarzenia z tym:
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/sledztwo_w_sprawi
    e_jackiewicza_umorzone_52590.html

    Mariusz

  • 6. Data: 2009-05-14 09:30:25
    Temat: Re: Lekarz zastrzeli
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mariusz napisał(a) :
    > A w szczególności ciekawi mnie możliwość porównania tego zdarzenia z tym:
    > http://www.wiadomosci24.pl/artykul/sledztwo_w_sprawi
    e_jackiewicza_umorzone_52590.html

    Gratulujemy pani prokurator znajomości technik ataku:
    "gdyby [...] było atakiem, a nie obroną, to zdarzenie to
    przebiegałoby w sposób gwałtowny, z dużą siłą, agresją i
    wielokrotnością zadanych ciosów" :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 7. Data: 2009-05-14 09:36:13
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:30:25 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > "gdyby [...] było atakiem, a nie obroną, to zdarzenie to
    > przebiegałoby w sposób gwałtowny, z dużą siłą, agresją i

    Sprawa od tamtego czasu ucichła, więc można było ja spokojnie umorzyć ;)
    Tak to jest, jak jesteś posłem przy korycie to możesz odpierdalać polowanie
    na pijanego kolesia i potem go zabić i śmiać się w nos całemu społeczeństwu
    że stoisz ponad prawem i nie jesteś plebsem tak jak oni.
    W normalnym kraju taki kmiot by już nie miał racji bytu i zycia w tym
    społeczeństwie.

  • 8. Data: 2009-05-14 10:31:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > "gdyby [...] było atakiem, a nie obroną, to zdarzenie to przebiegałoby w
    > sposób gwałtowny, z dużą siłą, agresją i wielokrotnością zadanych

    Och, to jest słynne "doświadczenie życiowe" prokuratorów i sędziów.
    Najwyraźniej żyją oni na innej planecie ;->