  • 31. Data: 2009-05-14 09:28:50
    Temat: Re: Czy prawo oszalało?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 09:11:54 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Ekchem, zaraz się obrażę ;-)

    bez obrazy ;)

    > Nie mam grubo ponad 40.

    No możliwe ;)

    > W ogóle nie mam ponad 40 ;-)

    Z tym bym polemizował ;)
    Jeżeli faktycznie nie - to odrobinkę staro wyglądasz jak na 30-latka ;)))
    No ale pod uwagę należy wziąć że lada młodości spędziłeś na 'szybkim i
    barwnym życiu" - jak sam przyznałeś ;)

  • 32. Data: 2009-05-14 09:35:38
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szerszen napisal:
    > a cos sie uparl na ten poprawczak czy inne wiezienie?

    Bo robimy sie coraz bardziej 'hamerykanscy'. A tam wlasnie
    zamknieto sedziego, ktory przez ostatnie lata dostarczal
    nieletnich do prywatnego poprawczaka. Przejechal sie dopiero
    na matce, ktora narobila rabanu, gdy gnoj w todze zamknal
    jej corke za jakas totalna pierdole. Okazalo sie, ze mial
    uklad z wlascicielem poprawczaka i prowizje za kazdego
    nieszczesnka. To tyle w kwestii prywatyzacji wiezien.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 33. Data: 2009-05-14 09:39:43
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Thu, 14 May 2009 08:47:33 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    >>> 10letnie szczeniaki? A jak taki ze sklepu podwędzi cukierki, to też do
    >
    > O mnie też tak kiedyś mówili, w podstawówce byłem niezłym zbójem
    No właśnie! Widzisz co z Ciebie wyrosło?
    ;-)))

    --
    pozdro
    poreba, ubawiony

  • 34. Data: 2009-05-14 09:39:46
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Olgierd napisal:
    > Perel. Takoż w tym czasie zaczynałem swoją przygodę z systemem represji.
    > Prali aż furczało.
    > Może do szkół dla duchowieństwa chodziłeś? ;-)

    No ja zaczynalem dziesiec lat wczesniej i wtedy potrafili
    jeszcze na odlew przylozyc. Inna sprawa, ze wezwany do szkoly
    ojciec kolegi, jak uslyszal o co sprawa szla dolozyl mu z drugiej
    strony, tak ze byl symetrycznie spuchniety. Ale ADHD zniknelo jak
    reka odjal.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 35. Data: 2009-05-14 10:00:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:28:50 +0200, Herald napisał(a):

    > Z tym bym polemizował

    Eno, chyba wiem lepiej, co?

    > Jeżeli faktycznie nie - to odrobinkę staro wyglądasz jak na 30-latka ))

    Między 30 a 40 jest przepaść ;-)

    > No ale pod uwagę należy wziąć że lada młodości spędziłeś na 'szybkim i
    > barwnym życiu" - jak sam przyznałeś

    Rolingstonsem nigdy nie byłem. A zdjęcia mogą kłamać.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 36. Data: 2009-05-14 10:00:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 14 May 2009 11:39:43 +0200, poreba napisał(a):

    > No właśnie! Widzisz co z Ciebie wyrosło? ;-)))

    Widzę, też mi wstyd ;-)

  • 37. Data: 2009-05-14 10:10:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 10:43
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <5...@4...net>):

    > To poziom na 10latka.

    Tak, a wcześniej półroczne dziecko mamusię ugryzło w cycka. Sąd?

    --
    Tristan

  • 38. Data: 2009-05-14 10:11:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 10:52
    (autor Herald
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <1ofkc7fj5coxx$.15j7zsbct2xdo$.dlg@40tude.net>):

    > To kwestia "starego wychowania', nie obecnego w stylu 'bezstresowego'.

    No więc właśnie, zamiast zmieniać styl, będziemy go potęgować?

    --
    Tristan

  • 39. Data: 2009-05-14 10:14:12
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 10:42
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <guglhm$eaa$1@news.task.gda.pl>):

    > moze w twojej szkole nayczycielka byla taka odwazna, w mojej podstawowce
    > zaden nauczyciel nie odwazyl sie udezyc ucznia

    W nowych czasach. Ja mówię o starym dobrym szkolnictwie PRL.

    > a od kiedy to sad=wiezienie?

    A co sąd zasądzi? Grzywnę dla rodziców? Też bez sensu. Wypierdolenie ze
    szkoły? Też bez sensu. Sąd jest od represjonowania niewychowywalnych
    jednostek, a nie od wychowywania dziecków.

    --
    Tristan

  • 40. Data: 2009-05-14 10:46:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > W nowych czasach. Ja mówię o starym dobrym szkolnictwie PRL.

    nie pitol, tylko doczytaj co zostalo pozniej napisane

    > A co sąd zasądzi? Grzywnę dla rodziców? Też bez sensu. Wypierdolenie ze
    > szkoły? Też bez sensu. Sąd jest od represjonowania niewychowywalnych
    > jednostek, a nie od wychowywania dziecków.

    sad jest od karania, aby pozniej nie bylo np czegos takiego
    http://tnij.org/dd82

    w tym wypadku zdyscyplinuje zarowno nieletnich, jak i rodzicow, aby
    sprawowali lepsza opieke nad potomstwem