  • 1. Data: 2003-03-11 09:24:31
    Temat: Czy musze otworzyc policjantowi bagaznik?
    Od: "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl>

    Witam
    Czy podczas kontroli drogowej lub innej dokonywanej przez policjanta musze
    otworzyc boagaznik, torbe na jego zyczenie?
    Jak nie jade swoim smochodem i powiem ze nie wiem jak sie otwiera i niech
    sobie sam otworzy, jak wie, to co mi moze zrobic?

    Zakladam ze nic nie przewoze nielegalnego.

  • 2. Data: 2003-03-11 09:38:42
    Temat: Re: Czy musze otworzyc policjantowi bagaznik?
    Od: "Adam Kondrat" <adam_delete@dalete_kondrat.pl>

    Bagaznik tak. NAtomiast ZTCW nie moze Cie policjant przeszukiwac po torbach

  • 3. Data: 2003-03-11 09:45:32
    Od: "T." <c...@w...pl>

    Użytkownik Adam Kondrat <adam_delete@dalete_kondrat.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b4kasm$jod$...@a...news.tpi.pl...
    > Bagaznik tak. NAtomiast ZTCW nie moze Cie policjant przeszukiwac po
    torbach
    Problem w tym że może. Policja ma prawo przeszukiwać auto i bagaż jeśli
    zachodzi podejrzenie żę dana osoba może przewozić coś nielegalnego. A skąd
    podejrzenie? Odpowiem cytatem z filmu "...a bo mnie się nie podowa wasza
    wredna gęba..." tak więc przepis ten jest na tyle nie ścisły że można go
    wykorzystywac jak się chce.

    T.

  • 4. Data: 2003-03-11 09:56:18
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    Otworzyc musisz. Jak chcesz sie klocic - mozesz sie posprzeczac, ale
    stracisz wiecej czasu i t.d. Policjant tez czlowiek i ma prace tak, jak
    inni.
    Sam nie lubie kidy dostaje mandaty, ale zawsze mi sie nalezy.
    No i nigdy mi nie zalezy na tym zeby ukrywac bagazu - co mi szkodzi. Nawet
    gdybym mial tam prezerwatywy, czy nadmuchiwane laseczki, albo smierdzace
    rzeczy po turnieju pilkarskim na boisku przypominajacym bloto.... Co mnie to
    obchodzi - niech jemu bedzie glupio patrzec... Jezeli stawiasz opor -
    bardziej sie narazasz na podejrzenie. Prosciej otworzyc i milo sie
    usmiechnac do nich - szybciej sie odczepia.

  • 5. Data: 2003-03-11 10:01:01
    Od: "Tomek 'Tomo' Kalka" <t...@c...katowice.pl>

    Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_delete@dalete_kondrat.pl> napisał w
    wiadomości news:b4kasm$jod$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Bagaznik tak. NAtomiast ZTCW nie moze Cie policjant przeszukiwac po
    torbach

    Tzn że jeśli chcesz w bagażniku przewieźć coś nielegalnego to należy to
    umieścić w torbie? Proste.

    Tomek 'Tomo' Kalka

  • 6. Data: 2003-03-11 11:09:16
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    plitkin wrote:
    [..]
    > No i nigdy mi nie zalezy na tym zeby ukrywac bagazu - co mi szkodzi.
    [..]

    W gacie też sobie pozwalasz zaglądać? W końcu "co Ci szkodzi" ?

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 7. Data: 2003-03-11 12:06:06
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał:

    >musze otworzyc boagaznik, torbe na jego zyczenie?
    Policjant ma prawo (ustawa o Policji) do przeszukania twego bagazu.
    Nigdzie natomiast nie znalazłem, ze wlasnorecznie MUSZE mu otworzyc
    torbe czy bagaznik ;-)

    Artur Golański

  • 8. Data: 2003-03-11 13:22:44
    Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl>

    Użytkownik "Mak" <m...@a...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak nie jade swoim smochodem i powiem ze nie wiem jak sie otwiera i niech
    > sobie sam otworzy, jak wie, to co mi moze zrobic?

    Miałem niedawno kontrolę drogową i poproszono mnie o otwarczie bagażnika.
    To ja za wajchę i pyk klapa podskoczyła a ja siedzę. dopiero po dłuższej
    chwili zajażyłem, że chcą bym ja sam osobiście podniósł pokrywę bagażnika.
    Po otwarciu zobaczyli karton Wyborowej (0,7l) i o nic się więcej nie
    pytali.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2003-03-11 14:02:50
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    > W gacie też sobie pozwalasz zaglądać? W końcu "co Ci szkodzi" ?

    Zapraszam na ogladanie. Mi nie szkodzi. Jezeli glina bedzie chcial - tez mu
    pokaze. ;-P On wykonuje swoja prace patrzac do bagaznika. Jestem przekonany,
    ze mu zwisa i powiewa co ty tam przewozisz - bo i po co mu to? Wiec, jezeli
    chce sprawdzic - ma jakies podejrzenia, albo chce sie przyczepic. Jak
    utrudniasz - powodujesz tylko problemy sobie. A chyba pamietasz, ze pare
    latek temu wprowadzili przepis, ze glina przy zachodzacym niebezpieczenstwie
    (wg _jego_ uznania) moze rozlozyc cie na asfalcie twarza w dol i obmacac
    dokladnie w poszukiwaniu broni np. Ja jeszcze nie spotkalem sie z sytuacja,
    kiedy by to oni naduzywali tego prawa. Tak samo jak sie nie spotkalem sie z
    sytuacja, kiedy kogos rozlozyli tylko dlatego, ze kierowca zatrzymanego auta
    wysiadl z samochodu wczesniej, niz Policjant polecil mu to zrobic. Albo za
    to, ze kierowca nie trzyma rak na kierownicy podczas kontroli...
    Swoim oporem ulatwiasz mu zadanie...

    Kawal na ten temat:
    Jedzie FACET samochodem. Zatrzymuje go glina. Prosi dokumenty. FACET daje DR
    na imie Anny Kowalskiej. Glina pyta "czyj samochod?" - FACET - "moj"! Glina
    mysli "no dobra...". Prosi o PJ - FACET daje prawko na nazwisko Kowalkiej
    Anny. Glina pyta czyje prawko. FACET - moje! Glina zdziwiony, prosi o Dowod
    osobisty. Oczywiscie dostaje dowodzik na nazwisko Kowalskiej Anny! No to
    wqrzony glina mowi do goscia zeby wysiadal i kaze zdjac spodnie. FACET
    zdejmuje - a tam mu zwisa to co trzeba! Glina zadowolony, chce go zabrac, na
    co facet "No co ty, Panie wladzo! Jakiemus fiutowi to uwierzyles, a naszym
    Panstwowym dokumentom nie??!!".

  • 10. Data: 2003-03-11 14:45:52
    Od: "Janusz" <m...@s...eu.org>

    Użytkownik "Boombastic" <b...@N...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b4knuc$2de$1@foka.acn.pl...

> [...]
    > chwili zajażyłem, że chcą bym ja sam osobiście podniósł pokrywę bagażnika.
    > Po otwarciu zobaczyli karton Wyborowej (0,7l) i o nic się więcej nie

    Chca, zebys byl przy kontroli - bo w razie czego nie bedziesz mogl im
    zazucic, ze cos podrzucili/ukradli.

    pozdr. Janusz