  • 1. Data: 2003-03-11 08:56:30
    Temat: Stowarzyszenie
    Od: "mik" <m...@b...pl>

    Witam.

    Mam taki problem. Wraz z grupa osob zalozylismy stowarzyszenie , zeby moc
    wykupic lacze internetowe na stowarzyszenie , a nie na prywatna osobe .
    Stowarzyszenie wlasnie zostalo zarejestrowane i tu rodzi sie problem. W
    statucie mamy zastrzezone , ze do podejmowania decyzji wymagajacych
    zaangazowania finansowego wymagana jest zgoda prezesa oraz dwoch czlonkow
    zarzadu. Czy jest sposob na zlozenie wniosku o lacze bez podpisow wszystkich
    3 osob , tylko np. pieczatki prezesa z dopiskiem z up. zarzadu.Tutaj wlasnie
    pojawia sie drugi problem, czy wszystkie decyzje bedziemy teraz musieli
    stemplowac imiennymi pieczatkami prezesa lub czlonkow zarzadu ?? Jesli
    wyrobienie pieczatek jest konieczne , to czy obowiazuja jakies wzory i
    konieczne jest zarejestrowanie wzoru pieczatki , czy mozemy kupic sobie
    normalnie w sklepie pieczatki i odopowiednio poukaladac literki ??

    Jesli ktos orientuje sie gdzie mozna szukac poradnika w stylu
    "zarejstrowalem stowarzyszenie - co dalej z papierkami, raportami i
    pieczatkami" bylbym bradzo wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2003-03-11 09:53:40
    Temat: Re: Stowarzyszenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, mik wrote:
    [...]
> [...]
    >+ pojawia sie drugi problem, czy wszystkie decyzje bedziemy teraz musieli
    >+ stemplowac imiennymi pieczatkami prezesa lub czlonkow zarzadu ??

    Ty chyba uwziąłeś się traktować pieczątkę jako coś ważniejszego
    od podpisu, czyż nie ?? ;)

> [...]
    >+ konieczne jest zarejestrowanie wzoru pieczatki , czy mozemy kupic sobie
    >+ normalnie w sklepie pieczatki i odopowiednio poukaladac literki ??

    Spróbuj przeszukać (googlem) grupę na hasło "REGON" :)
    Ma być na pieczątce (co najmniej jednej "urzędowej") *o ile*
    pieczątkę będziecie mieć. Nie wiem jak dla stowarzyszeń,
    ale byłoby dziwne jakby pieczątka była wymagana...

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-03-11 09:58:09
    Od: "mik" <m...@b...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...

    > Ty chyba uwziąłeś się traktować pieczątkę jako coś ważniejszego
    > od podpisu, czyż nie ?? ;)

    Chodzi mi o formalne uwzglednienie glosu 3 osob , a nie tylko podpisu
    prezesa . Czy mozna to np zrobic upowazniajac glosami zarzadu prezesa do
    podpisania podania? Bardziej takie cos mie lezy niz pieczatka. A z tego co
    wspomniales rozumiem ze pieczatka nie jest obligatoryjna , tym lepiej.