  • 1. Data: 2003-03-11 07:59:34
    Temat: Mienie zaburzanskie.....
    Od: "Fantom" <s...@u...poczta.onet.pl>

    Mam takie pytanko. Przed 15 laty dostalismy juz jakies rozne papierki itp
    itp z sadu, ze dziadek zostal wysiedlony zza Buga no i nalezy mu sie to
    odszkodowanie. W zwiazku z tym mam pyatnek kilka :
    1) wycene jego bylych wlosci zrobili tylko i wylacznie liczac ceny gruntow i
    drzewostanu. Czy nie powinno sie tez liczyc budynkow itp ?
    2) ile czasu jest wazna taka wycena ?
    3) Kiedy bedzie mozna zaczac ubiegac sie o kupno jakiejs zimi itp (i od
    kogo) za taki papierek ?

    Fantom