  • 1. Data: 2003-03-11 09:28:05
    Temat: LIKWIDACJA KSIAZECZKI MIESZKANIOWEJ A KW
    Od: "tomy" <z...@p...onet.pl>

    Szanowni grupowicze:

    Mam pytanko:
    Czy to prawda ze przy likwidacji ksiazeczki mieszkaniowej banki wymagaja
    zlozenia wniosku do ksiegi wieczystej na dzialke na ktorej buduje developer?
    To sie nazywa wpis roszczenia do KW.
    Przegladalem KW takiej dzialki i jest tam sporo takich wnioskow. Prosze
    wytlumaczcie mi o co tu chodzi i co ma piernik do wiatraka?

    Z gory dzieki za informacje
    Tomek

  • 2. Data: 2003-03-11 10:38:33
    Temat: Re: LIKWIDACJA KSIAZECZKI MIESZKANIOWEJ A KW
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "tomy" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Przegladalem KW takiej dzialki i jest tam sporo takich wnioskow. Prosze
    > wytlumaczcie mi o co tu chodzi i co ma piernik do wiatraka?

    Złoż, a właściwie do developer powinien złożyć bo to jego działka.
    Tobie kopię z pieczątku, że przyjęto i z tym do banku.
    Developerzy o tym wiedzą i nie powinni robić problemów, a jak robią to
    najlepiej od razu zrezygnuj z kupna.
    Mi taki wpis uratował całą kasę za mieszkanie.