  • 351. Data: 2009-11-16 15:02:23
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 14:53:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > To teraz pokaż mi prawną różnicę, jaka jest pomiędzy takim kinem, a
    > kinem z salonem odzieżowym przy wejściu i też nie lubiącym konkurencji.

    Nie ma różnicy.
    Jeśli warunkiem obejrzenia "Batmana" będzie przebranie się w nietoperzowy
    płaszcz do kupienia w kasie, to nic Ci do tego -- albo się przebierasz i
    oglądasz, albo nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 352. Data: 2009-11-16 15:14:35
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Twoje twierdzenie jest błędne i wynika z problemów wyciągania wniosków
    > sięgających dalej nić tylko jeden krok analizy logicznej.

    Proszę zatem - wykaż zgodnie z zasadami analizy logicznej, że bez
    zakupienia towaru nie można obejrzeć filmu.

    > "Bzdurny" bo nie pasujący do Twojej wizji? To jest dopiero torllowanie!

    Ja nie mam wizji. Ja pisze na temat, a Ty masz wizje odzieży.

    > Dlaczego? Jaka jest między nimi różnica formalna, poza nielegalną
    > klauzula umowną?

    Co sie uparłeś na różnice formalne. Różnica jest przede wszystkim
    faktyczna - nikt nikomu jak na razie nic nie mówił o tlenie/ubraniu i
    podobnych. Stosowanie prawa, to stosowanie przepisów do określonego
    stanu faktycznego. Wymyślanie sobie sytuacji hipotetycznych jest w
    zależności od jakości wymyślonych stanów pożyteczne lub nie, ale nie
    jest stosowaniem prawa.

    > A także mogę oddychać, mogę być ubranym - i mogę robić wszystko inne, co
    > nie będzie przeszkadzać innym widzom.

    A to, ze możesz wszystko z niczego nie wynika. Tak bys chciał, ale tak
    nigdy nie jest.

    > Na drodze do Twojego celu.

    Tu znowu pytanie o konkrety - jakiego i na co sie powołasz.

  • 353. Data: 2009-11-16 15:17:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > Ale czy możesz do restauracji przyjść ze swoją wałówką? Rozłożyć swoje
    > kanapki na stole?

    A własną książkę czy własną randkę?

  • 354. Data: 2009-11-16 17:48:53
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Lis, 16:17, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > A własną książkę czy własną randkę?

    Jest sytuacja kiedy nie mozesz :) Jesli jest to bar z usluga speed-
    dating :) Tzn. mozesz z kims przyjsc ale nie udziadziesz z nia i nie
    spedzisz romantycznego wieczora tylko we dwoje bo regulamin baru [czy
    moze imprezy?] jest taki, ze musisz co X czasu zmieniac stolik i
    pogadac z kims innym! Sa w Wawie takie knajpy! :)

    Az sam nie wierze, ze na glupie pytanie uda mi sie odszukac jeszcze
    glupsza odpowiedz :)

  • 355. Data: 2009-11-16 19:08:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 16 Nov 2009 16:17:07 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A własną książkę czy własną randkę?

    A przyjść do kina na seans i zażądać swojego ulubionego filmu? ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 356. Data: 2009-11-16 19:08:52
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Nie zadawaj pytań jak troll. Albo: wskaż takie kino, to się
    > pozastanawiamy. Na razie mowa jest o kinie, które sprzedaje przekąski i
    > nie chce konkurencji.

    Ale jak nie chce konkurencji, to OK ma prawo :) Tylko, że widz który
    przyjdzie z własnym batonikiem i colą nie jest konkurencją! Byłby
    konkurencją, gdyby przyszedł z kartonem coli i workiem batoników i zaczął je
    sprzedawać innym widzom w kinie.

    Pozdrawiam Przemek

  • 357. Data: 2009-11-16 19:12:16
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jest dodatkowa usluga "wyzerka na seansie". Rozumiem, ze chcialbys
    > korzystac z tej uslugi bez placenia? Tak to nie ma, moj drogi...

    Nie widzialem w żadnym regulamninie kina takiej usługi.

    Przemek

  • 358. Data: 2009-11-16 23:45:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

    > A przyjść do kina na seans i zażądać swojego ulubionego filmu? ;-)

    Skoro bilet jest na ten film, to jak najbardziej.

  • 359. Data: 2009-11-16 23:52:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > Proszę zatem - wykaż zgodnie z zasadami analizy logicznej, że bez
    > zakupienia towaru nie można obejrzeć filmu.

    Dlaczego mam udowadniać twoje teorie?

    Problem polega na tym, że wg. tzw. "regulaminu" nie można obejrzeć filmu
    bez zawarcia dodatkowej umowy - zobowiązania się do niewnoszenia na salę
    żywności tylko ze względu na jej pochodzenie.

    Teraz dotarło?

    > Ja nie mam wizji. Ja pisze na temat, a Ty masz wizje odzieży.

    To nie wizja, tylko analogia - znasz takie słowo?

    > Co sie uparłeś na różnice formalne.

    Bo mowa jest o PRAWIE.

    > Różnica jest przede wszystkim
    > faktyczna - nikt nikomu jak na razie nic nie mówił o tlenie/ubraniu i
    > podobnych.

    Na razie.

    Równie dobrze można by zalegalizować niewolnictwo ludzi o czarnej skórze
    w kraju, w którym jeszcze się takowi nie pojawili. I martwić się dopiero
    w sytuacji, jakby jakiś tam dotarł.

> [...]
    > stanu faktycznego. Wymyślanie sobie sytuacji hipotetycznych jest w
    > zależności od jakości wymyślonych stanów pożyteczne lub nie, ale nie

    Nadal nie łapiesz koncepcji analogii...

    > A to, ze możesz wszystko z niczego nie wynika. Tak bys chciał, ale tak
    > nigdy nie jest.

    No popatrz - Konstytucję właśnie do kosza wyrzuciłeś...

    > Tu znowu pytanie o konkrety - jakiego

    Dowolnego.

    > i na co sie powołasz.

    Chęć zysku.

  • 360. Data: 2009-11-16 23:54:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > płaszcz do kupienia w kasie, to nic Ci do tego -- albo się przebierasz i

    Klauzula niedozwolona - zmuszanie do zawarcia umowy nie mającej
    zasadniczego związku z umową pierwotną.