  • 1. Data: 2009-11-10 17:22:00
    Temat: Przeterminowany ser (zmieniana data)
    Od: Julek <j...@g...pl>

    W pewnym hipermarkecie kupiłem przeceniony kawałek sera pleśniowego. Z
    zewnątrz był opakowany folią przezroczystą. Nalepka na tej folii
    mówi:Zapakowane 09.11, należy spożyć do 12.11, cena 34zł/kg. Na niej
    nalepka "Obniżka" i cena o ok. połowę niższa.
    No, ale w środku ser jest zapakowany w folię aluminiową (oryginalne
    opakowanie), na której jest nalepka tego samego marketu, na której
    widać, że ser był sprzedawany w całości (2kg), w cenie 45zł/kg, z datą
    ważności 05.11!
    Akurat miałem pecha (szczęście), że kupiłem kawałek, na którym widać
    było starą nalepkę...

    Tak szczerze, to do tej pory myślałem, że zmienianie dat ważności się
    rzadko zdarza...
    No ale - czy jest jakiś sposób, żeby "zakablować" na ten sklep i czy
    jest szansa, żeby dostali za to jakąś karę?

  • 2. Data: 2009-11-10 22:11:59
    Temat: Re: Przeterminowany ser (zmieniana data)
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Tue, 10 Nov 2009 09:22:00 -0800 (PST), Julek napisał(a):

> [...]
    > No ale - czy jest jakiś sposób, żeby "zakablować" na ten sklep i czy
    > jest szansa, żeby dostali za to jakąś karę?

    Powiedzą, że pierwszą naklejkę nakleił ktoś pzrez pomyłkę
    (co akurat faktycznie mogło się zdarzyć) a teraz obniżyli,
    bo się kończy realny termin... Nie wiem, sanepid?

    --
    ŁK (2009-11-10 23:11:20)